Bosman en Van de Dood (Buutvrij) naar Being There
- Bureaus
- 23 apr 2018 @ 11:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - NieuwkomersActivatieCreatiePersonalia
- 23 apr 2018 @ 11:34
- Redactie Bureaus
Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman hebben Buutvrij for Life in april verruild voor Being There. Het duo viel bij de laatste ADCN Awards in de prijzen met de Miele PowerWash op Lowlands en was genomineerd met Kaan's Stream Store van ABN Amro en de Bol.com Winkelwagen.
Pieter Scheltema, creatief directeur bij Being There: 'De jongens vertegenwoordigen met hun talent en manier van werken een nieuw generatie talentvolle creatieven en ze hebben met hun lamp en nominaties bij de laatste ADCN laten zien wat ze in huis hebben.'
Bosman en Van de Dood over hun keuze voor Being There: 'Wat ons aansprak waren de ambitie en toekomstplannen van Being There. Het leek ons heel tof om hier een rol in te kunnen spelen. Daarnaast voelde het met het nieuwe pand en nieuwe koers als een perfect moment om aan boord te springen. En buiten dat is het natuurlijk een verdomd gezellig cluppie mensen.'
Scheltema over de ontwikkelingen bij Being There: 'We zijn recent - na 17 jaar Vondelkerk - verhuist naar een nieuw pand in de Houthavens. Een plek die bruist van de energie en ondernemerschap. Die verhuizing heeft alles te maken met de koers die we hebben uitgezet met het bureau en onze nieuwe manier van werken om tot Real Stories voor merken te komen. Glenn en Boudewijn sluiten met hun energie, talent en gretigheid goed aan bij de fase waarin we ons als bureau bevinden. We zijn heel trots dat we ze hebben mogen verwelkomen bij ons bureau.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing