Bosman en Van de Dood (Buutvrij) naar Being There

Bosman en Van de Dood (Buutvrij) naar Being There
  • Bureaus
  • 23 apr 2018 @ 11:34
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • NieuwkomersActivatieCreatiePersonalia

Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman hebben Buutvrij for Life in april verruild voor Being There. Het duo viel bij de laatste ADCN Awards in de prijzen met de Miele PowerWash op Lowlands en was genomineerd met Kaan's Stream Store van ABN Amro en de Bol.com Winkelwagen.

Pieter Scheltema, creatief directeur bij Being There: 'De jongens vertegenwoordigen met hun talent en manier van werken een nieuw generatie talentvolle creatieven en ze hebben met hun lamp en nominaties bij de laatste ADCN laten zien wat ze in huis hebben.'

Bosman en Van de Dood over hun keuze voor Being There: 'Wat ons aansprak waren de ambitie en toekomstplannen van Being There. Het leek ons heel tof om hier een rol in te kunnen spelen. Daarnaast voelde het met het nieuwe pand en nieuwe koers als een perfect moment om aan boord te springen. En buiten dat is het natuurlijk een verdomd gezellig cluppie mensen.'

Scheltema over de ontwikkelingen bij Being There: 'We zijn recent - na 17 jaar Vondelkerk - verhuist naar een nieuw pand in de Houthavens. Een plek die bruist van de energie en ondernemerschap. Die verhuizing heeft alles te maken met de koers die we hebben uitgezet met het bureau en onze nieuwe manier van werken om tot Real Stories voor merken te komen. Glenn en Boudewijn sluiten met hun energie, talent en gretigheid goed aan bij de fase waarin we ons als bureau bevinden. We zijn heel trots dat we ze hebben mogen verwelkomen bij ons bureau.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken