Bosman en Van de Dood (Buutvrij) naar Being There
- Bureaus
- 23 apr 2018 @ 11:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - NieuwkomersActivatieCreatiePersonalia
- 23 apr 2018 @ 11:34
- Redactie Bureaus
Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman hebben Buutvrij for Life in april verruild voor Being There. Het duo viel bij de laatste ADCN Awards in de prijzen met de Miele PowerWash op Lowlands en was genomineerd met Kaan's Stream Store van ABN Amro en de Bol.com Winkelwagen.
Pieter Scheltema, creatief directeur bij Being There: 'De jongens vertegenwoordigen met hun talent en manier van werken een nieuw generatie talentvolle creatieven en ze hebben met hun lamp en nominaties bij de laatste ADCN laten zien wat ze in huis hebben.'
Bosman en Van de Dood over hun keuze voor Being There: 'Wat ons aansprak waren de ambitie en toekomstplannen van Being There. Het leek ons heel tof om hier een rol in te kunnen spelen. Daarnaast voelde het met het nieuwe pand en nieuwe koers als een perfect moment om aan boord te springen. En buiten dat is het natuurlijk een verdomd gezellig cluppie mensen.'
Scheltema over de ontwikkelingen bij Being There: 'We zijn recent - na 17 jaar Vondelkerk - verhuist naar een nieuw pand in de Houthavens. Een plek die bruist van de energie en ondernemerschap. Die verhuizing heeft alles te maken met de koers die we hebben uitgezet met het bureau en onze nieuwe manier van werken om tot Real Stories voor merken te komen. Glenn en Boudewijn sluiten met hun energie, talent en gretigheid goed aan bij de fase waarin we ons als bureau bevinden. We zijn heel trots dat we ze hebben mogen verwelkomen bij ons bureau.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers