Doe de Zitcheck met Zilveren Kruis
- Bureaus
- 17 okt 2018 @ 10:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesAppsCommercials
- 17 okt 2018 @ 10:59
- Redactie Bureaus
Zitten is ongezond, maar we zitten heel veel. In de nieuwe campagne van Zilveren Kruis, waarin vitaliteit centraal staat, staan we op tegen te lang achter elkaar zitten.
Wij Nederlanders zijn kampioen van Europa. Ja, kampioen in zitten. Gemiddeld zitten we wel 8,5 uur per dag. Als we werken, eten of ontspannen. 85% van onze vrije tijd besteden we zitten. Vaak urenlang achter elkaar, dag in dag uit. Eigenlijk weten we wel dat zitten niet goed is en dat we er letterlijk ziek van kunnen worden. Door wat vaker op te staan, leef je gezonder.
Marlies van Voorthuizen, senior campagnemanager bij Zilveren Kruis: 'Door wat vaker op te staan, leef je gezonder. Met deze campagne willen we enerzijds het bewustzijn bij alle Nederlanders vergroten dat we minder lang achter elkaar moeten zitten en wat vaker moeten opstaan. Anderzijds geven we inzicht door middel van de Zitcheck en bieden we praktische tips en tools zoals een online sta-op-coach die je met leuke challenges helpt vaker op te staan. Met deze campagne willen we weer een goede invulling geven van onze Raad & Daad.'
De campagne is vanaf deze week te zien en horen op televisie, radio, online en (D)OOH.
Credits
Opdrachtgever: Zilveren Kruis
Bureaus: Fitzroy, Greenberry, Mindshare, Yune, Disxt, P161 en Etopia
Productie tvc: Aaron van Valen, Czar
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

