Doe de Zitcheck met Zilveren Kruis
- Bureaus
- 17 okt 2018 @ 10:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesAppsCommercials
- 17 okt 2018 @ 10:59
- Redactie Bureaus
Zitten is ongezond, maar we zitten heel veel. In de nieuwe campagne van Zilveren Kruis, waarin vitaliteit centraal staat, staan we op tegen te lang achter elkaar zitten.
Wij Nederlanders zijn kampioen van Europa. Ja, kampioen in zitten. Gemiddeld zitten we wel 8,5 uur per dag. Als we werken, eten of ontspannen. 85% van onze vrije tijd besteden we zitten. Vaak urenlang achter elkaar, dag in dag uit. Eigenlijk weten we wel dat zitten niet goed is en dat we er letterlijk ziek van kunnen worden. Door wat vaker op te staan, leef je gezonder.
Marlies van Voorthuizen, senior campagnemanager bij Zilveren Kruis: 'Door wat vaker op te staan, leef je gezonder. Met deze campagne willen we enerzijds het bewustzijn bij alle Nederlanders vergroten dat we minder lang achter elkaar moeten zitten en wat vaker moeten opstaan. Anderzijds geven we inzicht door middel van de Zitcheck en bieden we praktische tips en tools zoals een online sta-op-coach die je met leuke challenges helpt vaker op te staan. Met deze campagne willen we weer een goede invulling geven van onze Raad & Daad.'
De campagne is vanaf deze week te zien en horen op televisie, radio, online en (D)OOH.
Credits
Opdrachtgever: Zilveren Kruis
Bureaus: Fitzroy, Greenberry, Mindshare, Yune, Disxt, P161 en Etopia
Productie tvc: Aaron van Valen, Czar
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers