Doe de Zitcheck met Zilveren Kruis

Doe de Zitcheck met Zilveren Kruis
  • Bureaus
  • 17 okt 2018 @ 10:59
  • 12780 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesAppsCommercials

Zitten is ongezond, maar we zitten heel veel. In de nieuwe campagne van Zilveren Kruis, waarin vitaliteit centraal staat, staan we op tegen te lang achter elkaar zitten.

Wij Nederlanders zijn kampioen van Europa. Ja, kampioen in zitten. Gemiddeld zitten we wel 8,5 uur per dag. Als we werken, eten of ontspannen. 85% van onze vrije tijd besteden we zitten. Vaak urenlang achter elkaar, dag in dag uit. Eigenlijk weten we wel dat zitten niet goed is en dat we er letterlijk ziek van kunnen worden. Door wat vaker op te staan, leef je gezonder.

Marlies van Voorthuizen, senior campagnemanager bij Zilveren Kruis: 'Door wat vaker op te staan, leef je gezonder. Met deze campagne willen we enerzijds het bewustzijn bij alle Nederlanders vergroten dat we minder lang achter elkaar moeten zitten en wat vaker moeten opstaan. Anderzijds geven we inzicht door middel van de Zitcheck en bieden we praktische tips en tools zoals een online sta-op-coach die je met leuke challenges helpt vaker op te staan. Met deze campagne willen we weer een goede invulling geven van onze Raad & Daad.'

De campagne is vanaf deze week te zien en horen op televisie, radio, online en (D)OOH.

Credits

Opdrachtgever: Zilveren Kruis

Bureaus: Fitzroy, Greenberry, Mindshare, Yune, Disxt, P161 en Etopia

Productie tvc: Aaron van Valen, Czar



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken