Nestlé in zee met Glasnost

Nestlé in zee met Glasnost
  • Bureaus
  • 10 okt 2018 @ 10:19
  • 10253 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantenCommunicatiePRMarketing

PR-bureau Glasnost werkt voor de Nederlandse tak van Nestlé. Het Amsterdamse bureau is aan de slag met zowel interne als externe projecten omtrent duurzaamheidsprogramma’s en nieuwe productintroducties.

Judy Schnitger-Zwinkels, Head of Corporate Communication bij Nestlé Nederland: 'Wij zijn blij dat we zo’n energiek en dynamisch team hebben gevonden om mee samen te werken. De visie van Glasnost geeft een extra dimensie aan onze huidige en toekomstige vraagstukken op zowel merk- als corporate niveau en wij hopen op een innovatieve en vooral vruchtbare samenwerking.'

Wouter Glaser, oprichter van Glasnost: 'Ik vind het een eer dat Nestlé ervoor kiest om ons als Nederlands PR bureau partner te maken. De uiteenlopende thema’s, innovatie en kwaliteit van een wereldwijde FMCG organisatie als Nestlé zijn thema’s die passen bij Glasnost en waarin wij graag vooruitstrevende stappen maken.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken