Nestlé in zee met Glasnost
- Bureaus
- 10 okt 2018 @ 10:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenCommunicatiePRMarketing
- 10 okt 2018 @ 10:19
- Redactie Bureaus
PR-bureau Glasnost werkt voor de Nederlandse tak van Nestlé. Het Amsterdamse bureau is aan de slag met zowel interne als externe projecten omtrent duurzaamheidsprogramma’s en nieuwe productintroducties.
Judy Schnitger-Zwinkels, Head of Corporate Communication bij Nestlé Nederland: 'Wij zijn blij dat we zo’n energiek en dynamisch team hebben gevonden om mee samen te werken. De visie van Glasnost geeft een extra dimensie aan onze huidige en toekomstige vraagstukken op zowel merk- als corporate niveau en wij hopen op een innovatieve en vooral vruchtbare samenwerking.'
Wouter Glaser, oprichter van Glasnost: 'Ik vind het een eer dat Nestlé ervoor kiest om ons als Nederlands PR bureau partner te maken. De uiteenlopende thema’s, innovatie en kwaliteit van een wereldwijde FMCG organisatie als Nestlé zijn thema’s die passen bij Glasnost en waarin wij graag vooruitstrevende stappen maken.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

