Klarna brengt gouden pindakaas op de markt

Klarna brengt gouden pindakaas op de markt
  • Bureaus
  • 5 mrt 2019 @ 08:01
  • 14996 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesE-commerceProduct

Klarna, leverancier van betaaloplossingen voor webshops, lanceert vandaag samen met Snoop Dogg een collectie producten die net zo smooth is als de rapper zelf, namelijk kasjmier toiletpapier en gouden pindakaas.

Eerder dit jaar kondige Klarna al een samenwerking met de Amerikaanse rapper aan (zie video onder). Snoop Dogg fungeert als investeerder en gezicht van de zogenoemde 'Get Smoooth-'campagne. De lancering van de nieuwe productlijn markeert de volgende stap in de samenwerking. Het gaat om producten als gouden pindakaas, zijden lakens, kamerjassen, opblaasbare glijbanen en toiletpapier van kasjmier. 'Wat elke player nodig heeft', aldus de rapper.

David Sandström, chief marketing officer bij Klarna, laat weten: 'Dit is de eerste keer dat we fysieke producten op de markt brengen. Ik ben er trots op dat we dat samen met Snoop Dogg kunnen doen. De producten zorgen voor een lach op het gezicht van de consument. Op deze manier kunnen zij kennismaken met de voordelen en smooothness van achteraf betalen met Klarna.'

Er is een gelimiteerde voorraad van de items te bestellen via deze webshop. De campagne wordt ondersteund met radiocommercials, online bannering, nieuwsbrieven en Facebook.

 

Credits:

Creatie: DDBNord
Media inzet: OMD
Media regio NL: Zoekhelden
PR in Nederland: Marcommit



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken