Klarna brengt gouden pindakaas op de markt
- Bureaus
- 5 mrt 2019 @ 08:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesE-commerceProductdesign
- 5 mrt 2019 @ 08:01
- Lucas Boon
Klarna, leverancier van betaaloplossingen voor webshops, lanceert vandaag samen met Snoop Dogg een collectie producten die net zo smooth is als de rapper zelf, namelijk kasjmier toiletpapier en gouden pindakaas.
Eerder dit jaar kondige Klarna al een samenwerking met de Amerikaanse rapper aan (zie video onder). Snoop Dogg fungeert als investeerder en gezicht van de zogenoemde 'Get Smoooth-'campagne. De lancering van de nieuwe productlijn markeert de volgende stap in de samenwerking. Het gaat om producten als gouden pindakaas, zijden lakens, kamerjassen, opblaasbare glijbanen en toiletpapier van kasjmier. 'Wat elke player nodig heeft', aldus de rapper.
David Sandström, chief marketing officer bij Klarna, laat weten: 'Dit is de eerste keer dat we fysieke producten op de markt brengen. Ik ben er trots op dat we dat samen met Snoop Dogg kunnen doen. De producten zorgen voor een lach op het gezicht van de consument. Op deze manier kunnen zij kennismaken met de voordelen en smooothness van achteraf betalen met Klarna.'
Er is een gelimiteerde voorraad van de items te bestellen via deze webshop. De campagne wordt ondersteund met radiocommercials, online bannering, nieuwsbrieven en Facebook.
Credits:
Creatie: DDBNord
Media inzet: OMD
Media regio NL: Zoekhelden
PR in Nederland: Marcommit
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

