Klarna brengt gouden pindakaas op de markt
- Bureaus
- 5 mrt 2019 @ 08:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesE-commerceProductdesign
- 5 mrt 2019 @ 08:01
- Lucas Boon
Klarna, leverancier van betaaloplossingen voor webshops, lanceert vandaag samen met Snoop Dogg een collectie producten die net zo smooth is als de rapper zelf, namelijk kasjmier toiletpapier en gouden pindakaas.
Eerder dit jaar kondige Klarna al een samenwerking met de Amerikaanse rapper aan (zie video onder). Snoop Dogg fungeert als investeerder en gezicht van de zogenoemde 'Get Smoooth-'campagne. De lancering van de nieuwe productlijn markeert de volgende stap in de samenwerking. Het gaat om producten als gouden pindakaas, zijden lakens, kamerjassen, opblaasbare glijbanen en toiletpapier van kasjmier. 'Wat elke player nodig heeft', aldus de rapper.
David Sandström, chief marketing officer bij Klarna, laat weten: 'Dit is de eerste keer dat we fysieke producten op de markt brengen. Ik ben er trots op dat we dat samen met Snoop Dogg kunnen doen. De producten zorgen voor een lach op het gezicht van de consument. Op deze manier kunnen zij kennismaken met de voordelen en smooothness van achteraf betalen met Klarna.'
Er is een gelimiteerde voorraad van de items te bestellen via deze webshop. De campagne wordt ondersteund met radiocommercials, online bannering, nieuwsbrieven en Facebook.
Credits:
Creatie: DDBNord
Media inzet: OMD
Media regio NL: Zoekhelden
PR in Nederland: Marcommit
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- ANWB Private Lease en Marktplaats winnen bij ADCE in Barcelona
- Artis viert duisternis met campagne ‘Donker in Artis’
- Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025
Laatste Nieuws
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
- Nieuwe Belgische campagne tegen... 24-11-2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

