Klarna brengt gouden pindakaas op de markt
- Bureaus
- 5 mrt 2019 @ 08:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesE-commerceProductdesign
- 5 mrt 2019 @ 08:01
- Lucas Boon
Klarna, leverancier van betaaloplossingen voor webshops, lanceert vandaag samen met Snoop Dogg een collectie producten die net zo smooth is als de rapper zelf, namelijk kasjmier toiletpapier en gouden pindakaas.
Eerder dit jaar kondige Klarna al een samenwerking met de Amerikaanse rapper aan (zie video onder). Snoop Dogg fungeert als investeerder en gezicht van de zogenoemde 'Get Smoooth-'campagne. De lancering van de nieuwe productlijn markeert de volgende stap in de samenwerking. Het gaat om producten als gouden pindakaas, zijden lakens, kamerjassen, opblaasbare glijbanen en toiletpapier van kasjmier. 'Wat elke player nodig heeft', aldus de rapper.
David Sandström, chief marketing officer bij Klarna, laat weten: 'Dit is de eerste keer dat we fysieke producten op de markt brengen. Ik ben er trots op dat we dat samen met Snoop Dogg kunnen doen. De producten zorgen voor een lach op het gezicht van de consument. Op deze manier kunnen zij kennismaken met de voordelen en smooothness van achteraf betalen met Klarna.'
Er is een gelimiteerde voorraad van de items te bestellen via deze webshop. De campagne wordt ondersteund met radiocommercials, online bannering, nieuwsbrieven en Facebook.
Credits:
Creatie: DDBNord
Media inzet: OMD
Media regio NL: Zoekhelden
PR in Nederland: Marcommit
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers