Fietsenwinkel.nl kiest voor Stroom
- Bureaus
- 9 apr 2019 @ 11:32
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - E-commerceCampagnes
- 9 apr 2019 @ 11:32
- Lucas Boon
Mediabureau Stroom is na een pitch gekozen om de mediastrategie en -inkoop te verzorgen voor Fietsenwinkel.nl. Eerste wapenfeit is een campagne genaamd 'Nederland is niet gemaakt om stil te zitten'.
Jorrit Bouma, head of marketing bij Fietsenwinkel.nl, laat weten: 'Met deze nieuwe campagne gaan we een volgende fase in waarbij de focus verschuift van de laagste prijs naar de beste keuze en meest complete service. De pragmatische en doortastende visie van Stroom op media maakt dat we samen verder willen bouwen aan Fietsenwinkel.nl als sympathiek merk.'
Rutger Mackenbach, directeur van Stroom, voegt daaraan toe: 'We kijken ernaar uit om de marketingdoelstellingen van Fietsenwinkel.nl verder te helpen realiseren.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Opvallers over festivalmarketing... 25-11-2025
- ANWB brengt woonverzekeringen tot... 25-11-2025
- Van ‘gewoon beginnen’ tot... 25-11-2025
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

