Fietsenwinkel.nl kiest voor Stroom

  • Bureaus
  • 9 apr 2019 @ 11:32
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • E-commerceCampagnes

Mediabureau Stroom is na een pitch gekozen om de mediastrategie en -inkoop te verzorgen voor Fietsenwinkel.nl. Eerste wapenfeit is een campagne genaamd 'Nederland is niet gemaakt om stil te zitten'.

Jorrit Bouma, head of marketing bij Fietsenwinkel.nl, laat weten: 'Met deze nieuwe campagne gaan we een volgende fase in waarbij de focus verschuift van de laagste prijs naar de beste keuze en meest complete service. De pragmatische en doortastende visie van Stroom op media maakt dat we samen verder willen bouwen aan Fietsenwinkel.nl als sympathiek merk.'

Rutger Mackenbach, directeur van Stroom, voegt daaraan toe: 'We kijken ernaar uit om de marketingdoelstellingen van Fietsenwinkel.nl verder te helpen realiseren.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken