Gouden Loeki maakt winnaars Q2 bekend

  • Bureaus
  • 26 jul 2019 @ 10:11
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesReclameAwards

De Ster Gouden Loeki maakt vandaag de tien winnaars van het tweede kwartaal van 2019 bekend. Deze commercials maken in januari 2020 kans op een prijs.

Op de foto de grote winnaar (Frekkel) van vorig jaar, via website Gouden Loeki.

In alfabetische volgorde de kwartaalwinnaars Q2:

  • Antea Group en Leo Burnett Amsterdam met 'De brug'
  • Blokker en Alfred International met 'Wij zijn Nederland'
  • Diabetes Fonds en Big Amsterdam met 'Dit is diabetes voor Bloem'
  • Jumbo en Alfred International met 'Of je worst lust'
  • Lidl en Joe Public met 'Hollandse weken'
  • McDonalds en TBWA\Neboko met 'Dagje uit'
  • Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) en Publicis Amsterdam met 'Hey het is oké - angststoornissen'
  • Nike en Wieden + Kennedy Portland met 'Dream Further'
  • OHRA en Joe Public met 'Bermtoerisme'
  • Plus en J. Walter Thompson Amsterdam met 'Goed eten is samen eten'

Publiekspanel

Elke drie maanden kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal veertig kwartaalwinnaars op. Deze veertig commercials worden vervolgens opnieuw aan een panel voorgelegd, met als resultaat de tien finalisten van het jaar. De winnaar van de Gouden Loeki wordt voor 50% bepaald door het publiekspanel en voor 50% door het Nederlands publiek. Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken