Gouden Loeki maakt winnaars Q2 bekend
- Bureaus
- 26 jul 2019 @ 10:11
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesReclameAwards
- 26 jul 2019 @ 10:11
- Lucas Boon
De Ster Gouden Loeki maakt vandaag de tien winnaars van het tweede kwartaal van 2019 bekend. Deze commercials maken in januari 2020 kans op een prijs.
Op de foto de grote winnaar (Frekkel) van vorig jaar, via website Gouden Loeki.
In alfabetische volgorde de kwartaalwinnaars Q2:
- Antea Group en Leo Burnett Amsterdam met 'De brug'
- Blokker en Alfred International met 'Wij zijn Nederland'
- Diabetes Fonds en Big Amsterdam met 'Dit is diabetes voor Bloem'
- Jumbo en Alfred International met 'Of je worst lust'
- Lidl en Joe Public met 'Hollandse weken'
- McDonalds en TBWA\Neboko met 'Dagje uit'
- Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) en Publicis Amsterdam met 'Hey het is oké - angststoornissen'
- Nike en Wieden + Kennedy Portland met 'Dream Further'
- OHRA en Joe Public met 'Bermtoerisme'
- Plus en J. Walter Thompson Amsterdam met 'Goed eten is samen eten'
Publiekspanel
Elke drie maanden kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal veertig kwartaalwinnaars op. Deze veertig commercials worden vervolgens opnieuw aan een panel voorgelegd, met als resultaat de tien finalisten van het jaar. De winnaar van de Gouden Loeki wordt voor 50% bepaald door het publiekspanel en voor 50% door het Nederlands publiek. Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers