Gouden Loeki maakt winnaars Q2 bekend
- Bureaus
- 26 jul 2019 @ 10:11
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesReclameAwards
- 26 jul 2019 @ 10:11
- Lucas Boon
De Ster Gouden Loeki maakt vandaag de tien winnaars van het tweede kwartaal van 2019 bekend. Deze commercials maken in januari 2020 kans op een prijs.
Op de foto de grote winnaar (Frekkel) van vorig jaar, via website Gouden Loeki.
In alfabetische volgorde de kwartaalwinnaars Q2:
- Antea Group en Leo Burnett Amsterdam met 'De brug'
- Blokker en Alfred International met 'Wij zijn Nederland'
- Diabetes Fonds en Big Amsterdam met 'Dit is diabetes voor Bloem'
- Jumbo en Alfred International met 'Of je worst lust'
- Lidl en Joe Public met 'Hollandse weken'
- McDonalds en TBWA\Neboko met 'Dagje uit'
- Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) en Publicis Amsterdam met 'Hey het is oké - angststoornissen'
- Nike en Wieden + Kennedy Portland met 'Dream Further'
- OHRA en Joe Public met 'Bermtoerisme'
- Plus en J. Walter Thompson Amsterdam met 'Goed eten is samen eten'
Publiekspanel
Elke drie maanden kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal veertig kwartaalwinnaars op. Deze veertig commercials worden vervolgens opnieuw aan een panel voorgelegd, met als resultaat de tien finalisten van het jaar. De winnaar van de Gouden Loeki wordt voor 50% bepaald door het publiekspanel en voor 50% door het Nederlands publiek. Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

