Royal Talens kiest voor Matters Most
- Bureaus
- 18 dec 2019 @ 11:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 18 dec 2019 @ 11:16
- Lucas Boon
Kunstschildersbedrijf Royal Talens heeft reclamebureau Matters Most gevraagd de merkidentiteit- en positionering onder de loep te nemen.
Matters Most gaat aan de slag met 'het hele traject', van merkstrategie tot visuele identiteit. Met ingang van het nieuwe jaar presenteert Royal Talens zijn nieuwe stijl, wat terug te zien zal zijn in het jaarlijkse salesmagazine, de bedrijfspresentatie en productcatalogus.
In de afgelopen jaren is Royal Talens gegroeid in zijn productaanbod. Onder meer Bruynzeel, Sakura en Schjerning zijn aan het portfolio toegevoegd.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

