BvA viert donderdag 12 maart verjaardag in Amsterdome

BvA viert donderdag 12 maart verjaardag in Amsterdome
  • Bureaus
  • 20 jan 2020 @ 10:15
  • 22210 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • bvA 100 jaarEvenement

Om de viering van zijn 100-jarig bestaan groots af te sluiten, organiseert de Bond van Adverteerders op donderdag 12 maart het evenement MerkKracht. Locatie is de nieuwe en geheel circulaire evenementenlocatie Amsterdome.

Op MerkKracht staat de BvA stil bij de vraag wat het in de huidige tijd betekent om een merkleider te zijn en welke rol we met onze merken kunnen spelen voor de maatschappij. Met internationale sprekers als Hanneke Faber (Unilever), TEDx-spreker Matt Wallaert en Inger Leemans, hoogleraar cultuurhistorie aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Amsterdome is de eerste circulaire evenementenlocatie van Nederland.

Merkleider in 2020

Voor BvA is een belangrijke vraag: wat betekent het anno 2020 om echt een merkleider te zijn? 'Een van de grootste uitdagingen voor merken is om de balans te vinden tussen financiële en maatschappelijke doelen die vaak met elkaar in tegenspraak lijken te zijn. Tijdens MerkKracht gaan we in op deze ogenschijnlijke paradox. Hoe creëer je een duurzaam en succesvol merk, met gelukkige medewerkers, tevreden consumenten en een gezonde financiële groei?'

Middag- en avondprogramma

MerkKracht biedt een volledig middag- en avondprogramma met na afloop van het symposium een borrel, walking dinner en muzikale optredens. Tussen de programmaonderdelen door is er gelegenheid voor netwerken, ervaringen delen en nieuwe contacten leggen.

Ga voor tickets en meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken