BvA viert donderdag 12 maart verjaardag in Amsterdome
- Bureaus
- 20 jan 2020 @ 10:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - bvA 100 jaarEvenement
- 20 jan 2020 @ 10:15
- Lucas Boon
Om de viering van zijn 100-jarig bestaan groots af te sluiten, organiseert de Bond van Adverteerders op donderdag 12 maart het evenement MerkKracht. Locatie is de nieuwe en geheel circulaire evenementenlocatie Amsterdome.
Op MerkKracht staat de BvA stil bij de vraag wat het in de huidige tijd betekent om een merkleider te zijn en welke rol we met onze merken kunnen spelen voor de maatschappij. Met internationale sprekers als Hanneke Faber (Unilever), TEDx-spreker Matt Wallaert en Inger Leemans, hoogleraar cultuurhistorie aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Amsterdome is de eerste circulaire evenementenlocatie van Nederland.
Merkleider in 2020
Voor BvA is een belangrijke vraag: wat betekent het anno 2020 om echt een merkleider te zijn? 'Een van de grootste uitdagingen voor merken is om de balans te vinden tussen financiële en maatschappelijke doelen die vaak met elkaar in tegenspraak lijken te zijn. Tijdens MerkKracht gaan we in op deze ogenschijnlijke paradox. Hoe creëer je een duurzaam en succesvol merk, met gelukkige medewerkers, tevreden consumenten en een gezonde financiële groei?'
Middag- en avondprogramma
MerkKracht biedt een volledig middag- en avondprogramma met na afloop van het symposium een borrel, walking dinner en muzikale optredens. Tussen de programmaonderdelen door is er gelegenheid voor netwerken, ervaringen delen en nieuwe contacten leggen.
Ga voor tickets en meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing