BvA viert donderdag 12 maart verjaardag in Amsterdome
- Bureaus
- 20 jan 2020 @ 10:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - bvA 100 jaarEvenement
- 20 jan 2020 @ 10:15
- Lucas Boon
Om de viering van zijn 100-jarig bestaan groots af te sluiten, organiseert de Bond van Adverteerders op donderdag 12 maart het evenement MerkKracht. Locatie is de nieuwe en geheel circulaire evenementenlocatie Amsterdome.
Op MerkKracht staat de BvA stil bij de vraag wat het in de huidige tijd betekent om een merkleider te zijn en welke rol we met onze merken kunnen spelen voor de maatschappij. Met internationale sprekers als Hanneke Faber (Unilever), TEDx-spreker Matt Wallaert en Inger Leemans, hoogleraar cultuurhistorie aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Amsterdome is de eerste circulaire evenementenlocatie van Nederland.
Merkleider in 2020
Voor BvA is een belangrijke vraag: wat betekent het anno 2020 om echt een merkleider te zijn? 'Een van de grootste uitdagingen voor merken is om de balans te vinden tussen financiële en maatschappelijke doelen die vaak met elkaar in tegenspraak lijken te zijn. Tijdens MerkKracht gaan we in op deze ogenschijnlijke paradox. Hoe creëer je een duurzaam en succesvol merk, met gelukkige medewerkers, tevreden consumenten en een gezonde financiële groei?'
Middag- en avondprogramma
MerkKracht biedt een volledig middag- en avondprogramma met na afloop van het symposium een borrel, walking dinner en muzikale optredens. Tussen de programmaonderdelen door is er gelegenheid voor netwerken, ervaringen delen en nieuwe contacten leggen.
Ga voor tickets en meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

