Buddha to Buddha: liefde is voor iedereen
- Bureaus
- 24 feb 2020 @ 10:43
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesCommunicatieDoelgroepen
- 24 feb 2020 @ 10:43
- Lucas Boon
Vice+, de mediatak van Vice, heeft een campagne ontwikkeld voor online sieradenmerk Buddha to Buddha. De campagne moet 'de visie op liefde' van het merk laten zien.
Buddha to Buddha wil kortweg jonge mensen inspireren om liefde te omarmen en zich bewust te zijn van hun lichaam en geest. Volgens onderzoek van Vice+ identificeert 48% van de millennials zich niet volgens binaire definities, maar eerder als biseksueel, homoseksueel of aseksueel. Daarbij gelooft 41% van de jonge mensen vaak verliefd te zullen worden in het leven en dat relaties diep en divers zijn.
Iris Schenk, marketing manager bij Buddha to Buddha, laat weten: 'Wij begrijpen als geen ander dat liefde niet altijd een 'happily ever after' is. We omarmen liefde en lust daarom in elke vorm. Liefde is voor hem en haar en alles daar tussenin. Met zijn kennis over seksualiteit en liefde binnen de jonge doelgroep is Vice+ de juiste partner om onze brand message naar een campagne door te vertalen.'
De campagne bestaat uit een online video (zie onder), instore bannering en display. De campagne is ook offline doorvertaald, middels onder meer een datecafé rondom Valentijnsdag en een kaartspel.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing