Buddha to Buddha: liefde is voor iedereen
- Bureaus
- 24 feb 2020 @ 10:43
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesCommunicatieDoelgroepen
- 24 feb 2020 @ 10:43
- Lucas Boon
Vice+, de mediatak van Vice, heeft een campagne ontwikkeld voor online sieradenmerk Buddha to Buddha. De campagne moet 'de visie op liefde' van het merk laten zien.
Buddha to Buddha wil kortweg jonge mensen inspireren om liefde te omarmen en zich bewust te zijn van hun lichaam en geest. Volgens onderzoek van Vice+ identificeert 48% van de millennials zich niet volgens binaire definities, maar eerder als biseksueel, homoseksueel of aseksueel. Daarbij gelooft 41% van de jonge mensen vaak verliefd te zullen worden in het leven en dat relaties diep en divers zijn.
Iris Schenk, marketing manager bij Buddha to Buddha, laat weten: 'Wij begrijpen als geen ander dat liefde niet altijd een 'happily ever after' is. We omarmen liefde en lust daarom in elke vorm. Liefde is voor hem en haar en alles daar tussenin. Met zijn kennis over seksualiteit en liefde binnen de jonge doelgroep is Vice+ de juiste partner om onze brand message naar een campagne door te vertalen.'
De campagne bestaat uit een online video (zie onder), instore bannering en display. De campagne is ook offline doorvertaald, middels onder meer een datecafé rondom Valentijnsdag en een kaartspel.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

