Buddha to Buddha: liefde is voor iedereen

Buddha to Buddha: liefde is voor iedereen
  • Bureaus
  • 24 feb 2020 @ 10:43
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesCommunicatieDoelgroepen

Vice+, de mediatak van Vice, heeft een campagne ontwikkeld voor online sieradenmerk Buddha to Buddha. De campagne moet 'de visie op liefde' van het merk laten zien.

Buddha to Buddha wil kortweg jonge mensen inspireren om liefde te omarmen en zich bewust te zijn van hun lichaam en geest. Volgens onderzoek van Vice+ identificeert 48% van de millennials zich niet volgens binaire definities, maar eerder als biseksueel, homoseksueel of aseksueel. Daarbij gelooft 41% van de jonge mensen vaak verliefd te zullen worden in het leven en dat relaties diep en divers zijn.

Iris Schenk, marketing manager bij Buddha to Buddha, laat weten: 'Wij begrijpen als geen ander dat liefde niet altijd een 'happily ever after' is. We omarmen liefde en lust daarom in elke vorm. Liefde is voor hem en haar en alles daar tussenin. Met zijn kennis over seksualiteit en liefde binnen de jonge doelgroep is Vice+ de juiste partner om onze brand message naar een campagne door te vertalen.'

De campagne bestaat uit een online video (zie onder), instore bannering en display. De campagne is ook offline doorvertaald, middels onder meer een datecafé rondom Valentijnsdag en een kaartspel.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken