Staatsloterij: toch een beetje Koningsdag

Staatsloterij: toch een beetje Koningsdag
  • Bureaus
  • 17 apr 2020 @ 20:09
  • 23887 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieCommercials

Dat Koningsdag dit jaar niet doorgaat, wil niet zeggen dat er ook geen Koningsdagtrekking meer is. De Staatsloterij lanceert daarom traditiegetrouw zijn tv-commercial rondom het jaarlijkse feest.

Doel van de commercial om de zogenoemde Kroonprijs van '20 jaar lang €250.000 per jaar' onder de aandacht te brengen.

Voor de commercial is Jeangu Macrooy, die dit jaar Nederland zou vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival, ingeschakeld. 'Laten we dansen, laten we zingen. Laten we proosten op elkaar', zo zingt hij.

De commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko samen met Ambassadors, is vanaf morgen op de Nederlandse televisie te zien. Bekijk 'm hier alvast:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken