Staatsloterij: toch een beetje Koningsdag
- Bureaus
- 17 apr 2020 @ 20:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommunicatieCommercials
- 17 apr 2020 @ 20:09
- Lucas Boon
Dat Koningsdag dit jaar niet doorgaat, wil niet zeggen dat er ook geen Koningsdagtrekking meer is. De Staatsloterij lanceert daarom traditiegetrouw zijn tv-commercial rondom het jaarlijkse feest.
Doel van de commercial om de zogenoemde Kroonprijs van '20 jaar lang €250.000 per jaar' onder de aandacht te brengen.
Voor de commercial is Jeangu Macrooy, die dit jaar Nederland zou vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival, ingeschakeld. 'Laten we dansen, laten we zingen. Laten we proosten op elkaar', zo zingt hij.
De commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko samen met Ambassadors, is vanaf morgen op de Nederlandse televisie te zien. Bekijk 'm hier alvast:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

