Staatsloterij: toch een beetje Koningsdag
- Bureaus
- 17 apr 2020 @ 20:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommunicatieCommercials
- 17 apr 2020 @ 20:09
- Lucas Boon
Dat Koningsdag dit jaar niet doorgaat, wil niet zeggen dat er ook geen Koningsdagtrekking meer is. De Staatsloterij lanceert daarom traditiegetrouw zijn tv-commercial rondom het jaarlijkse feest.
Doel van de commercial om de zogenoemde Kroonprijs van '20 jaar lang €250.000 per jaar' onder de aandacht te brengen.
Voor de commercial is Jeangu Macrooy, die dit jaar Nederland zou vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival, ingeschakeld. 'Laten we dansen, laten we zingen. Laten we proosten op elkaar', zo zingt hij.
De commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko samen met Ambassadors, is vanaf morgen op de Nederlandse televisie te zien. Bekijk 'm hier alvast:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Alternatief programma gelanceerd:... 16-05-2025
- Adnight vernieuwt en groeit in 202516-05-2025
- Vier keer goud bij Esprix Awards 202515-05-2025
- Interne communicatie kan wel wat... 15-05-2025
- ASN Bank lanceert nieuwe merkstijl15-05-2025
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management