Hornbach brengt liefde tussen klusser en zaag in beeld

Hornbach brengt liefde tussen klusser en zaag in beeld
  • Bureaus
  • 2 jun 2020 @ 10:33
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesRetail

Bouwmarktketen Hornbach viert in een nieuwe campagne de relatie die wél standhoudt: de onverwoestbare band tussen klussers en goed gereedschap.

Want of je nu professionele bouwer of doe-het-zelver bent, de liefde voor je favoriete zaag, boor of schroevendraaier zit diep, stelt Hornbach. De campagne genaamd 'Ieder project versterkt jullie band' is ontwikkeld door reclamebureau Heimat uit Berlijn.

Maarten Post, marketing manager bij Hornbach, zegt: 'Iedere klusser weet: goed gereedschap, daar raak je aan gehecht. Vaak weet je al na één klusdate dat je op elkaar kunt bouwen. Dat de relatie blijft staan als een paal boven water, omdat je samen steeds nieuwe uitdagingen aangaat. Die onvoorwaardelijke liefde brengen wij in beeld. Met een Hornbach-knipoog uiteraard.'

In de commercial blikt een klusser terug op alle heftige momenten die hij met zijn zaag heeft beleefd. Gevaar, passie, pijn, alles komt voorbij. Post: 'Je gereedschap groeit met je mee, in elke fase van je leven. Het is je trouwe metgezel bij elk project, groot en klein. Wij vinden het tijd om gereedschap van dat kaliber een eer te bewijzen.'

De campagne bestaat uit een tv-commercial, bioscoopreclame, online video en social media-uitingen.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken