Hornbach brengt liefde tussen klusser en zaag in beeld
- Bureaus
- 2 jun 2020 @ 10:33
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesRetail
- 2 jun 2020 @ 10:33
- Lucas Boon
Bouwmarktketen Hornbach viert in een nieuwe campagne de relatie die wél standhoudt: de onverwoestbare band tussen klussers en goed gereedschap.
Want of je nu professionele bouwer of doe-het-zelver bent, de liefde voor je favoriete zaag, boor of schroevendraaier zit diep, stelt Hornbach. De campagne genaamd 'Ieder project versterkt jullie band' is ontwikkeld door reclamebureau Heimat uit Berlijn.
Maarten Post, marketing manager bij Hornbach, zegt: 'Iedere klusser weet: goed gereedschap, daar raak je aan gehecht. Vaak weet je al na één klusdate dat je op elkaar kunt bouwen. Dat de relatie blijft staan als een paal boven water, omdat je samen steeds nieuwe uitdagingen aangaat. Die onvoorwaardelijke liefde brengen wij in beeld. Met een Hornbach-knipoog uiteraard.'
In de commercial blikt een klusser terug op alle heftige momenten die hij met zijn zaag heeft beleefd. Gevaar, passie, pijn, alles komt voorbij. Post: 'Je gereedschap groeit met je mee, in elke fase van je leven. Het is je trouwe metgezel bij elk project, groot en klein. Wij vinden het tijd om gereedschap van dat kaliber een eer te bewijzen.'
De campagne bestaat uit een tv-commercial, bioscoopreclame, online video en social media-uitingen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

