Nationale-Nederlanden: er is er maar één zoals jij

Nationale-Nederlanden: er is er maar één zoals jij
  • Bureaus
  • 19 jun 2020 @ 17:47
  • 27820 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Verzekeraar Nationale-Nederlanden lanceert een nieuwe tv-commercial waarin 'vindingrijke Nederlanders' in coronatijd niet bij de pakken neerzitten, maar dankzij hun aanpassingsvermogen tot creatieve oplossingen komen.

De pay-off van de commercial, ontwikkeld door Wunderman Thompson, luidt: Er is maar één Nederlander zoals jij.

In de commercial komen vijf Nederlanders aan bod: restauranteigenaar Willem Velthoven die zijn gasten veilig laat dineren in een kas, podiumbouwer Mark Snoeijen die meubels maakt voor thuiswerkenden, pianist Dywel Braaf (afbeelding) die zijn afstudeerconcert digitaal geeft, oud-schaatskampioen Erben Wennemars die online trainingen verzorgd om Nederlanders fit te houden en kunstenares Irma de Vries die mensen via de telefoon 'door haar kunst laat lopen'.

Al deze personen moeten model staan voor vele andere Nederlanders die in tijden van corona op een positieve manier naar oplossingen hebben gezocht. De muziek in de tv-commercial is ontwikkeld door MassiveMusic.

Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken