Nationale-Nederlanden: er is er maar één zoals jij
- Bureaus
- 19 jun 2020 @ 17:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 19 jun 2020 @ 17:47
- Lucas Boon
Verzekeraar Nationale-Nederlanden lanceert een nieuwe tv-commercial waarin 'vindingrijke Nederlanders' in coronatijd niet bij de pakken neerzitten, maar dankzij hun aanpassingsvermogen tot creatieve oplossingen komen.
De pay-off van de commercial, ontwikkeld door Wunderman Thompson, luidt: Er is maar één Nederlander zoals jij.
In de commercial komen vijf Nederlanders aan bod: restauranteigenaar Willem Velthoven die zijn gasten veilig laat dineren in een kas, podiumbouwer Mark Snoeijen die meubels maakt voor thuiswerkenden, pianist Dywel Braaf (afbeelding) die zijn afstudeerconcert digitaal geeft, oud-schaatskampioen Erben Wennemars die online trainingen verzorgd om Nederlanders fit te houden en kunstenares Irma de Vries die mensen via de telefoon 'door haar kunst laat lopen'.
Al deze personen moeten model staan voor vele andere Nederlanders die in tijden van corona op een positieve manier naar oplossingen hebben gezocht. De muziek in de tv-commercial is ontwikkeld door MassiveMusic.
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

