Finlandia kiest voor DDB Unlimited

Finlandia kiest voor DDB Unlimited
  • Bureaus
  • 15 jul 2020 @ 16:37
  • 13721 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenRetail

Wodkamerk Finlandia kiest voor DDB Unlimited uit Amsterdam als zijn nieuwe strategische en creatieve partner. Een pitch ging aan deze keuze vooraf.

Het Finse wodkamerk, onderdeel van Brown-Forman Corporation, werkte hiervoor samen met Wieden + Kennedy London.

Alexander Gorelin, global brand director bij Finlandia Vodka, zegt: 'Finlandia heeft een rijk merkverhaal en we hebben het volste vertrouwen dat we in DDB Unlimited het juiste bureau hebben gevonden om dit verhaal op een krachtige en onderscheidende manier te vertellen.'

Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, voegt toe: 'Ik zie het als een eer om onze creatieve en strategische ideeën in te zetten voor een van de meest iconische merken ter wereld en om ze te helpen relevant te blijven in een wereld die sneller verandert dan ooit.'

De pitch werd vanwege corona op afstand aangestuurd, door Creativebrief in Londen. Daria Gladysheva, global brand manager van Finlandia, zegt hierover: 'Het was ongebruikelijk voor ons en de deelnemers om een virtuele pitch te houden. Toch hebben we veel betrokkenheid en energie gevoeld in de samenwerking met de bureaus.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken