Finlandia kiest voor DDB Unlimited
- Bureaus
- 15 jul 2020 @ 16:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 15 jul 2020 @ 16:37
- Lucas Boon
Wodkamerk Finlandia kiest voor DDB Unlimited uit Amsterdam als zijn nieuwe strategische en creatieve partner. Een pitch ging aan deze keuze vooraf.
Het Finse wodkamerk, onderdeel van Brown-Forman Corporation, werkte hiervoor samen met Wieden + Kennedy London.
Alexander Gorelin, global brand director bij Finlandia Vodka, zegt: 'Finlandia heeft een rijk merkverhaal en we hebben het volste vertrouwen dat we in DDB Unlimited het juiste bureau hebben gevonden om dit verhaal op een krachtige en onderscheidende manier te vertellen.'
Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, voegt toe: 'Ik zie het als een eer om onze creatieve en strategische ideeën in te zetten voor een van de meest iconische merken ter wereld en om ze te helpen relevant te blijven in een wereld die sneller verandert dan ooit.'
De pitch werd vanwege corona op afstand aangestuurd, door Creativebrief in Londen. Daria Gladysheva, global brand manager van Finlandia, zegt hierover: 'Het was ongebruikelijk voor ons en de deelnemers om een virtuele pitch te houden. Toch hebben we veel betrokkenheid en energie gevoeld in de samenwerking met de bureaus.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

