Finlandia kiest voor DDB Unlimited
- Bureaus
- 15 jul 2020 @ 16:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 15 jul 2020 @ 16:37
- Lucas Boon
Wodkamerk Finlandia kiest voor DDB Unlimited uit Amsterdam als zijn nieuwe strategische en creatieve partner. Een pitch ging aan deze keuze vooraf.
Het Finse wodkamerk, onderdeel van Brown-Forman Corporation, werkte hiervoor samen met Wieden + Kennedy London.
Alexander Gorelin, global brand director bij Finlandia Vodka, zegt: 'Finlandia heeft een rijk merkverhaal en we hebben het volste vertrouwen dat we in DDB Unlimited het juiste bureau hebben gevonden om dit verhaal op een krachtige en onderscheidende manier te vertellen.'
Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, voegt toe: 'Ik zie het als een eer om onze creatieve en strategische ideeën in te zetten voor een van de meest iconische merken ter wereld en om ze te helpen relevant te blijven in een wereld die sneller verandert dan ooit.'
De pitch werd vanwege corona op afstand aangestuurd, door Creativebrief in Londen. Daria Gladysheva, global brand manager van Finlandia, zegt hierover: 'Het was ongebruikelijk voor ons en de deelnemers om een virtuele pitch te houden. Toch hebben we veel betrokkenheid en energie gevoeld in de samenwerking met de bureaus.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers