Finlandia kiest voor DDB Unlimited
- Bureaus
- 15 jul 2020 @ 16:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 15 jul 2020 @ 16:37
- Lucas Boon
Wodkamerk Finlandia kiest voor DDB Unlimited uit Amsterdam als zijn nieuwe strategische en creatieve partner. Een pitch ging aan deze keuze vooraf.
Het Finse wodkamerk, onderdeel van Brown-Forman Corporation, werkte hiervoor samen met Wieden + Kennedy London.
Alexander Gorelin, global brand director bij Finlandia Vodka, zegt: 'Finlandia heeft een rijk merkverhaal en we hebben het volste vertrouwen dat we in DDB Unlimited het juiste bureau hebben gevonden om dit verhaal op een krachtige en onderscheidende manier te vertellen.'
Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, voegt toe: 'Ik zie het als een eer om onze creatieve en strategische ideeën in te zetten voor een van de meest iconische merken ter wereld en om ze te helpen relevant te blijven in een wereld die sneller verandert dan ooit.'
De pitch werd vanwege corona op afstand aangestuurd, door Creativebrief in Londen. Daria Gladysheva, global brand manager van Finlandia, zegt hierover: 'Het was ongebruikelijk voor ons en de deelnemers om een virtuele pitch te houden. Toch hebben we veel betrokkenheid en energie gevoeld in de samenwerking met de bureaus.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing