Finlandia kiest voor DDB Unlimited
- Bureaus
- 15 jul 2020 @ 16:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenRetail
- 15 jul 2020 @ 16:37
- Lucas Boon
Wodkamerk Finlandia kiest voor DDB Unlimited uit Amsterdam als zijn nieuwe strategische en creatieve partner. Een pitch ging aan deze keuze vooraf.
Het Finse wodkamerk, onderdeel van Brown-Forman Corporation, werkte hiervoor samen met Wieden + Kennedy London.
Alexander Gorelin, global brand director bij Finlandia Vodka, zegt: 'Finlandia heeft een rijk merkverhaal en we hebben het volste vertrouwen dat we in DDB Unlimited het juiste bureau hebben gevonden om dit verhaal op een krachtige en onderscheidende manier te vertellen.'
Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, voegt toe: 'Ik zie het als een eer om onze creatieve en strategische ideeën in te zetten voor een van de meest iconische merken ter wereld en om ze te helpen relevant te blijven in een wereld die sneller verandert dan ooit.'
De pitch werd vanwege corona op afstand aangestuurd, door Creativebrief in Londen. Daria Gladysheva, global brand manager van Finlandia, zegt hierover: 'Het was ongebruikelijk voor ons en de deelnemers om een virtuele pitch te houden. Toch hebben we veel betrokkenheid en energie gevoeld in de samenwerking met de bureaus.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes