Jump Retail en RetailMediaOne bundelen creatieve kracht
- Bureaus
- 24 okt 2023 @ 11:47
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingRetail
- 24 okt 2023 @ 11:47
- Nanny Kuilboer
RetailMediaOne kondigt een strategische samenwerking aan met Jump Retail, onderdeel van TBWA. Het doel van deze samenwerking is om reclame in het retailmediadomein voor adverteerders versneld en met de nieuwste inzichten effectief in te kunnen zetten.
‘Het partnership benadrukt het cruciale belang van creativiteit in de effectiviteit van retailmediacampagnes’, aldus Marc van Eck, Partner van RetailMediaOne. ‘Recente benchmarkstudies tonen aan dat retailmedia, naast de gebruikelijke salesondersteuning, ook zeer geschikt is voor het versterken van merkbekendheid en andere merkdoelstellingen. Retailmedia biedt daarin een ongekende reikwijdte, frequentie en impact. Het is daarmee een krachtig kanaal om consumenten binnen heel Nederland op grote schaal te bereiken en te raken. Het uiteindelijke succes is daarbij grotendeels afhankelijk van de communicatiekracht van de creatieve invulling. Om het potentieel van retailmedia volledig te kunnen benutten zijn RetailMediaOne en Jump Retail een samenwerking gestart. De expertise en datagedreven systemen van RetailMediaOne worden daarbij gecombineerd met de retailjourney-expertise en de operationele kracht van Jump Retail. De gecombineerde inzichten dragen direct bij aan effectieve(re) campagnes die merken helpen groeien. Consistente en impactvolle boodschappen in een omnichannel retailmediaomgeving is een nieuwe sleutel tot merksucces. Nu, maar nog meer in de aankomende jaren van verdere mediafragmentatie. Samen met Jump Retail zullen we merken in staat stellen om effectieve merkversterking te realiseren.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation