Albert Heijn en Champ lanceren sportcampagne

Albert Heijn en Champ lanceren sportcampagne
  • Bureaus
  • 6 aug 2020 @ 16:31
  • 29333 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Albert Heijn lanceert in samenwerking met sportboekingsplatform Champ een nieuwe campagne genaamd 'Back in shape'. Van 14 augustus t/m 13 september kunnen consumenten in de Albert Heijn-winkels tijdelijke sportabonnementen kopen.

Doel van de campagne is om Nederland 'weer in beweging' te krijgen. Voor €29,95 kan men 8 weken onbeperkt sporten in een van de 800 sportlocaties die bij Champ aangesloten zijn. De consument koopt zijn ticket in een van de Albert Heijn-winkels.

Michiel Huisman, medeoprichter van Champ, zegt: 'Door corona zijn veel mensen op zoek naar een nieuwe invulling van hun sportbehoefte. Daarom hebben we gekozen voor een concept van 8 weken onbeperkt sporten tegen een aantrekkelijk tarief. Dit geeft aanbieders de mogelijkheid om zich goed te kunnen presenteren en de sporters om een nieuwe gewoonte te ontwikkelen.'

Champ is met 7.500 sportactiviteiten en 3.000 aangesloten sportlocaties naar eigen zeggen het grootste boekingsplatform voor sport in Nederland. Vanuit de missie 'vrijheid, fitheid' biedt het platform een overzicht van sportlocaties en -activiteiten in Nederland. 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken