KPN verbindt 'alles en iedereen' in nieuwe campagne
- Bureaus
- 18 aug 2020 @ 09:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 18 aug 2020 @ 09:53
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne laat KPN zien hoe 5G 'alles en iedereen' met elkaar verbindt. Doel van de campagne, ontwikkeld door Achtung Mcgarrybowen, is te benadrukken wat er zoal mogelijk is met het nieuwe netwerk.
Zo zijn in de tv-commercial de hulpdiensten verbonden met stoplichten en patiënten op afstand verbonden met hun arts zodat ze niet onnodig lang in het ziekenhuis hoeven te blijven.
De campagne wordt verder online uitgerold, met een 4-delige videoserie waarin presentator Luuk Dresen in gesprek gaat met voor- en tegenstanders van het nieuwe netwerk.
In de tv-commercial (zie onder) horen we zanger Braz. Verder werkte KPN voor deze campagne samen met mediabureaus Mindshare en Greenhouse, productiemaatschappij Czar en social media-bureau A Bigger Circle.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips leert kinderen repareren met... 23-12-2025
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

