KPN verbindt 'alles en iedereen' in nieuwe campagne
- Bureaus
- 18 aug 2020 @ 09:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 18 aug 2020 @ 09:53
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne laat KPN zien hoe 5G 'alles en iedereen' met elkaar verbindt. Doel van de campagne, ontwikkeld door Achtung Mcgarrybowen, is te benadrukken wat er zoal mogelijk is met het nieuwe netwerk.
Zo zijn in de tv-commercial de hulpdiensten verbonden met stoplichten en patiënten op afstand verbonden met hun arts zodat ze niet onnodig lang in het ziekenhuis hoeven te blijven.
De campagne wordt verder online uitgerold, met een 4-delige videoserie waarin presentator Luuk Dresen in gesprek gaat met voor- en tegenstanders van het nieuwe netwerk.
In de tv-commercial (zie onder) horen we zanger Braz. Verder werkte KPN voor deze campagne samen met mediabureaus Mindshare en Greenhouse, productiemaatschappij Czar en social media-bureau A Bigger Circle.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Refurbed met Counter in zee19-09-2025
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes