KPN verbindt 'alles en iedereen' in nieuwe campagne
- Bureaus
- 18 aug 2020 @ 09:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 18 aug 2020 @ 09:53
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne laat KPN zien hoe 5G 'alles en iedereen' met elkaar verbindt. Doel van de campagne, ontwikkeld door Achtung Mcgarrybowen, is te benadrukken wat er zoal mogelijk is met het nieuwe netwerk.
Zo zijn in de tv-commercial de hulpdiensten verbonden met stoplichten en patiënten op afstand verbonden met hun arts zodat ze niet onnodig lang in het ziekenhuis hoeven te blijven.
De campagne wordt verder online uitgerold, met een 4-delige videoserie waarin presentator Luuk Dresen in gesprek gaat met voor- en tegenstanders van het nieuwe netwerk.
In de tv-commercial (zie onder) horen we zanger Braz. Verder werkte KPN voor deze campagne samen met mediabureaus Mindshare en Greenhouse, productiemaatschappij Czar en social media-bureau A Bigger Circle.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing