KPN verbindt 'alles en iedereen' in nieuwe campagne
- Bureaus
- 18 aug 2020 @ 09:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 18 aug 2020 @ 09:53
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne laat KPN zien hoe 5G 'alles en iedereen' met elkaar verbindt. Doel van de campagne, ontwikkeld door Achtung Mcgarrybowen, is te benadrukken wat er zoal mogelijk is met het nieuwe netwerk.
Zo zijn in de tv-commercial de hulpdiensten verbonden met stoplichten en patiënten op afstand verbonden met hun arts zodat ze niet onnodig lang in het ziekenhuis hoeven te blijven.
De campagne wordt verder online uitgerold, met een 4-delige videoserie waarin presentator Luuk Dresen in gesprek gaat met voor- en tegenstanders van het nieuwe netwerk.
In de tv-commercial (zie onder) horen we zanger Braz. Verder werkte KPN voor deze campagne samen met mediabureaus Mindshare en Greenhouse, productiemaatschappij Czar en social media-bureau A Bigger Circle.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
- Overstappen.nl lanceert merkcampagne met Kick de kikker
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

