SuperRebel neemt Xtra Digital over
- Bureaus
- 16 dec 2020 @ 13:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Overname
- 16 dec 2020 @ 13:19
- Lucas Boon
Creatief bureau SuperRebel heeft digitaal bureau Xtra Digital overgenomen. De bureaus, beide gevestigd in Breda, moeten elkaar versterken op het snijvlak van creativiteit en web development, online marketing en social media.
Foto: het MT van SuperRebel.
Lodewijk Varossieau en Chris Meeusen, oprichters van resp. SuperRebel en Xtra Digital, zijn samen ook oprichter van The Communication Company en zijn dus geen onbekenden van elkaar. Xtra Digital zal nog voor het einde van het jaar zijn naam veranderen in SuperRebel Digital. Het bureau wordt geleid door Bonnie van Doorn en de huidige partners van Xtra Digital blijven partners in het nieuwe bureau.
Van Doorn zegt: 'Online wordt een steeds belangrijker onderdeel van onze dienstverlening. Het is een enorme aanwinst dat we dit door de overname van Xtra in huis hebben kunnen halen, waarbij we nog steeds met externe partners zullen blijven werken.'
Chris Meeusen vult aan: 'Vanaf het eerste gesprek met Superrebel wisten we dat hun visie naadloos aansluit bij onze cultuur en ambitie. We waren op zoek naar een partij die ervoor zorgt dat we een breder dienstenpakket kunnen aanbieden. De enorme creativiteit binnen SuperRebel gaf de doorslag.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

