Glasnost breidt uit met 5 nieuwe trainees
- Bureaus
- 22 feb 2021 @ 15:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 22 feb 2021 @ 15:39
- Lucas Boon
Megan van den Ende (foto), Tom Beuker, Tjerk de Vries, Mellijn van Zanen en Renee van Brakel vormen de nieuwe lichting trainees aan de 'Akademya' van PR- en communicatiebureau Glasnost in Amsterdam.
De talenten gaan een 2- tot 3-jarig traject tegemoet waarin ze door Glasnost worden opgeleid tot 'volwaardig PR-consultant'. Akademya is het traineeship van Glasnost en bedoeld voor starters. De eerste lichting heeft inmiddels het traineeship afgerond en werkt nu voor merken als Google, Magnum en Nestlé. Met de vijf nieuwe trainees groeit Glasnost naar een team van dertig personen.
V.l.n.r.: Megan van den Ende, Tom Beuker, Renee van Brakel, Tjerk de Vries en Mellijn van Zanen.
Henk Boersen, managing partner van Glasnost, zegt: 'We vergelijken ons traineeship vaak met de jeugdopleiding van Ajax. Het examen van de eerste lichting trainees voelde voor ons als het succesvol debuteren van eigen talent bij het eerste elftal. Ik ben trots op de eerste lichting die het traject heeft afgerond en ik kijk uit naar de ontwikkeling van de vijf nieuwe toppers. Bij Glasnost geloven we sterk in deze aanpak als onderdeel voor de ontwikkeling van een loyaal en kwalitatief team en stabiele groei voor de organisatie.'
De nieuwe lichting bestaat uit:
Megan van den Ende (23). Zij heeft net haar bachelor Nederlandse taal en de master Interculturele Communicatie aan de Universiteit Utrecht afgerond.
Tom Beuker (24) kwam bij Glasnost terecht na zijn studie Media, Informatie en Communicatie en heeft daarna ervaring opgedaan tijdens zijn PR-stage bij Walt Disney.
Renee van Brakel (25) studeerde afgelopen zomer af aan de Universiteit van Amsterdam na het behalen van haar combi-master Persuasive en Corporate Communicatie. Ze deed PR-ervaring op bij Typhoon Hospitality tijdens een stage.
Tjerk de Vries (21) is in de zomer van 2020 bij Glasnost begonnen als stagiair en heeft zich sinds die tijd ingezet voor klanten als Uber en Interpolis.
Mellijn van Zanen (25) heeft net haar master Communicatie Wetenschap op zak.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers