Eurojackpot strikt Sylvie Meis voor nieuwe campagne

Eurojackpot strikt Sylvie Meis voor nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 23 mrt 2021 @ 11:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

In de nieuwe campagne van Eurojackpot geeft de 'ZoooveelMoneyMan' wederom zogenoemde spending-tips. Hij is ditmaal niet alleen: niemand minder dan actrice Sylvie Meis is in de campagne (ontwikkeld door Dept) zijn co-host.

De vervolgcampagne is geheel in lijn met de merkstrategie en propositie van de eigentijdse loterij met extreme geldprijzen, aldus Eurojackpot (onderdeel van de Nederlandse Loterij) zelf. Met nieuwe fantasieën en tips brengt spending-gids ZoooveelMoneyMan de eindeloze mogelijkheden van het winnen van een mega-geldprijs aan het licht. Ditmaal laat hij zien hoe hij zijn fantasie najaagt om een actiefilm te maken met een mooie, stoere tegenspeelster, in de persoon van actrice Sylvie Meis.

Rob Voortman, associate creative director bij Dept, licht toe: 'De ZoooveelMoneyMan weet als geen ander hoe je geld moet spenden. Zo laat hij zien hoe je met gepersonaliseerd vuurwerk jezelf voorstelt aan de buurt en dat je door het inhuren van een dierenfluisteraar kunt communiceren met je kat. We willen de doelgroep met de meest fantasierijke voorbeelden op steeds extremere manieren inspireren.'

Saskia Baartman, business director van Eurojackpot, vult aan: 'Vorig jaar hebben we Dept aangesteld als lead agency en we zijn nog steeds blij met deze keuze. We zien een stijging in merkherkenning, merkwaardering, omzet en nieuwe Eurojackpot-spelers. Ik kijk ernaar uit om samen verder te bouwen aan ons merk.'

De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, social media en online display. Mediabureau is Mindshare. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken