Eurojackpot strikt Sylvie Meis voor nieuwe campagne
- Bureaus
- 23 mrt 2021 @ 11:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 23 mrt 2021 @ 11:01
- Lucas Boon
In de nieuwe campagne van Eurojackpot geeft de 'ZoooveelMoneyMan' wederom zogenoemde spending-tips. Hij is ditmaal niet alleen: niemand minder dan actrice Sylvie Meis is in de campagne (ontwikkeld door Dept) zijn co-host.
De vervolgcampagne is geheel in lijn met de merkstrategie en propositie van de eigentijdse loterij met extreme geldprijzen, aldus Eurojackpot (onderdeel van de Nederlandse Loterij) zelf. Met nieuwe fantasieën en tips brengt spending-gids ZoooveelMoneyMan de eindeloze mogelijkheden van het winnen van een mega-geldprijs aan het licht. Ditmaal laat hij zien hoe hij zijn fantasie najaagt om een actiefilm te maken met een mooie, stoere tegenspeelster, in de persoon van actrice Sylvie Meis.
Rob Voortman, associate creative director bij Dept, licht toe: 'De ZoooveelMoneyMan weet als geen ander hoe je geld moet spenden. Zo laat hij zien hoe je met gepersonaliseerd vuurwerk jezelf voorstelt aan de buurt en dat je door het inhuren van een dierenfluisteraar kunt communiceren met je kat. We willen de doelgroep met de meest fantasierijke voorbeelden op steeds extremere manieren inspireren.'
Saskia Baartman, business director van Eurojackpot, vult aan: 'Vorig jaar hebben we Dept aangesteld als lead agency en we zijn nog steeds blij met deze keuze. We zien een stijging in merkherkenning, merkwaardering, omzet en nieuwe Eurojackpot-spelers. Ik kijk ernaar uit om samen verder te bouwen aan ons merk.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, social media en online display. Mediabureau is Mindshare. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

