De Amersfoortse wordt ASR
- Bureaus
- 20 apr 2021 @ 11:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesZakelijk
- 20 apr 2021 @ 11:44
- Lucas Boon
De Amersfoortse gaat verder onder de naam ASR, dat nu onder zijn eigen merk producten en diensten aanbiedt op het gebied van duurzame inzetbaarheid. De verzekeringsmaatschappij hoopt hiermee 'nog relevanter' te worden voor werkgevers en ondernemers en een nieuwe campagne moet daaraan bijdragen.
De Amersfoortse en ASR werkten jarenlang in hetzelfde gebouw en hetzelfde team, alleen de naam op de polis was anders.
Voetbalteam
'Voor een team dat zo goed op elkaar is ingespeeld, is het best gek om niet dezelfde naam te dragen', aldus Hella de Weger, manager merk & positionering bij ASR. ‘In de campagne gebruiken we daarom een voetbalteam als metafoor. Een team dat perfect op elkaar is ingespeeld, maar waarvan niet duidelijk is wie bij welk team hoort. Daarom trekken we nu allemaal hetzelfde ASR-shirt aan.’
De campagne, ontwikkeld door The Merge, wordt uitgerold op televisie, radio, outdoor en online. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing