De Amersfoortse wordt ASR
- Bureaus
- 20 apr 2021 @ 11:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesZakelijk
- 20 apr 2021 @ 11:44
- Lucas Boon
De Amersfoortse gaat verder onder de naam ASR, dat nu onder zijn eigen merk producten en diensten aanbiedt op het gebied van duurzame inzetbaarheid. De verzekeringsmaatschappij hoopt hiermee 'nog relevanter' te worden voor werkgevers en ondernemers en een nieuwe campagne moet daaraan bijdragen.
De Amersfoortse en ASR werkten jarenlang in hetzelfde gebouw en hetzelfde team, alleen de naam op de polis was anders.
Voetbalteam
'Voor een team dat zo goed op elkaar is ingespeeld, is het best gek om niet dezelfde naam te dragen', aldus Hella de Weger, manager merk & positionering bij ASR. ‘In de campagne gebruiken we daarom een voetbalteam als metafoor. Een team dat perfect op elkaar is ingespeeld, maar waarvan niet duidelijk is wie bij welk team hoort. Daarom trekken we nu allemaal hetzelfde ASR-shirt aan.’
De campagne, ontwikkeld door The Merge, wordt uitgerold op televisie, radio, outdoor en online. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

