De Vrijheidsstrijd van MarketingTribune! Help je mee?
- Bureaus
- 19 apr 2021 @ 12:28
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Marketingcommunicatie
- 19 apr 2021 @ 12:28
- Sjaak Hoogkamer
Nee, hoofdredacteur Hoogkamer is niet opeens terrorist geworden of een voorman van het Marketing Liberation Front. Hij snakt, net als jij, naar vrijheid. We maken daarom een speciale post-corona Bevrijdingseditie van MarketingTribune waarin jouw ad niet mag ontbreken.
Editie 9 wordt een Bevrijdingsnummer, een editie die een nieuwe tijd aankondigt, een soort tweede 5 mei!
De redactie neemt een voorschot op de nabije toekomst en spreekt met marketingprofessoren, gedragspsychologen en Fieldlab-organisatoren over de invloed van corona op het nieuwe marketingdenken- en doen.
De wereld gaat weer open, heus. Als MarketingTribune vormen we een populair platform dat alle merken en bureaus door dik en dun steunt, bij tegenspoed, crisis en in zonnige tijden. Zonder ons platform - geef toe - zouden jullie minder zichtbaarheid hebben. Wij houden dit platform, voor alle marketeers, maar ook voor jullie uiteraard graag in de lucht.
We doen daarom dan ook een beroep op jou: STEUN ONS - in voor ons moeilijke tijden (zonder live events) - met een commerciële uiting waarin jullie ons enthousiasme en hoop delen voor de nieuwe tijden die komen.
Je mag helemaal creatief los gaan. Dit wordt onze V-editie, Victory for All. Een editie met unieke Liberty Ads! Een bewaarnummer, een editie om nooit te vergeten.
We gaan ervan uit dat jullie met een creatieve, unieke bevrijdingsadvertentie hier ook in mee willen gaan. Om die reden doet onze salesman Majid jullie graag een passend voorstel.
Reageer op M.Abou@bbp.nl. De special verschijnt - hoe toepasselijk - op 11 mei, de deadline is 3 mei.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

