Delta vindt in N=5 nieuwe bureaupartner

- Bureaus
- 19 jul 2024 @ 10:45
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - BrandingMarketingcommunicatie
- 19 jul 2024 @ 10:45
- Peter van Woensel Kooy
Glasvezelprovider Delta heeft gekozen voor N=5 als nieuwe lead agency voor branding en campagnes. Sinds 2021 voert Delta campagne om de merkbekendheid te vergroten en zijn positie als glasvezelexpert op te bouwen in Nederland.
Met een zorgvuldig pitchproces gingen de marketingteams van b2c en b2b samen op zoek naar een nieuwe bureaupartner onder begeleiding van creative consultant Peter van Leeuwen van Leone BV.
Mariska van der Hulst, manager Brand & Corporate Communication, licht toe dat Delta op zoek was naar een lead agency die het merk naar een volgende fase kan brengen. 'Wij hebben de afgelopen jaren een sterke positie opgebouwd als glasvezelexpert en onze naamsbekendheid is fors gegroeid dankzij onze campagne- en mediastrategie. We bereiden ons nu voor op een volgende fase waarin we onze positie in Nederland verder gaan versterken. Dat betekent niet dat we het helemaal anders gaan doen, maar doorbouwen op het fundament dat we in de afgelopen jaren hebben gelegd. We hebben er het volste vertrouwen in dat we met N=5 samen ons merk een stap verder kunnen brengen.'
Het eerste werk met N=5 zal vanaf begin 2025 zichtbaar zijn. Op de foto hierboven is het team van N=5 te zien, dat afgelopen week werd verrast door het Delta team met taart en champagne naar aanleiding van de pitch-winst, vanuit de Delta-bus.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten 2024
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
Laatste Nieuws
- TheFork kiest Team Lewis voor... 17-06-2025
- The Family en Open Now fuseren tot... 17-06-2025
- Natwerk kiest Dawn als nieuw... 16-06-2025
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich... 16-06-2025
- Nierstichting gooit het roer om met... 16-06-2025
- Marktplaats oppert upgrade van je auto16-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation