HPB breidt 'corporate PR-activiteiten' uit

- Bureaus
- 11 jun 2021 @ 08:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 11 jun 2021 @ 08:18
- Lucas Boon
HPB (Het PR Bureau) breidt zijn B2B-activiteiten uit, waarbij de nadruk komt te liggen op 'corporate sustainability’. Rianne de Vries (37) krijgt de dagelijkse leiding over de corporate PR-afdeling van HPB.
Het corporate team van HPB werkt voor merken als SNS, Veiligheid.nl, Indeed en Pure Energie. Rianne de Vries (foto) deed ervaring op bij onder meer Mediaxplain, haar eigen bureau Merktroubadour en Part of it. Ze heeft naar eigen zeggen een groot hart voor duurzame en maatschappelijk relevante communicatievraagstukken. De Vries: 'HPB heeft de afgelopen jaren een sterke creatieve en digitale expertise opgebouwd. Dat in combinatie met het specialisme in het definiëren van de maatschappelijke rol van bedrijven, maakt dat dit bureau écht effectieve communicatiestrategieën ontwikkelt. En dat zien ook steeds meer corporate partijen. Ik heb veel zin om HPB hier nog sterker mee te gaan profileren.'
Naast De Vries versterkt Julia Noordenbos (23) het corporate team; als PR-adviseur voor internationale accounts als Wavin Global en Gidara Energy. Eerder liep ze stage bij HPB.
Sterke sparringpartner
Jacqueline Bosselaar, oprichter van HPB, zegt: 'Met Rianne en Julia versterken we onze seat at the table op de plek waar het earned first-denken begint: de board roam. Rianne brengt daarbij een schat aan kennis en ervaring mee op het gebied van corporate PR voor grote bedrijven; ze is een sterke sparringpartner voor wat betreft corporate sustainability en social responsibility én ze brengt ondernemerservaring met zich mee. Ik geloof dat we met dit team onze ambities in rap tempo gaan verwezenlijken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe commercial GiG Hard Seltzer: 50 matches voor oma Toos
- Van Der Lecq: 'Startpunt BoardSupporter is fotografie'
- [column] L'Imperatore Tramontin
- Wehkamp lanceert nieuwe positionering met shoppable campagne
- Dit zijn de finalisten van de Dutch Creativity Awards 2023
- Nieuwe campagne onderstreept het sociale gezicht van de...
Laatste Nieuws
- Esther Olofsson AI-lid VIA Taskforce... 21-09-2023
- NN: vuist tegen ziekteverzuim 21-09-2023
- Hoe Erwin Olaf zich ontplooide tot... 21-09-2023
- Volkswagen: afscheid nemen blijft... 21-09-2023
- Nescafé lanceert 'verwacht meer van... 21-09-2023
- Zuijdervliet nieuwe ECD en partner... 21-09-2023
MarketingTribune Events
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- 12okt 2023
Shopping Today
- 31okt 2023
Grand Prix Content Marketing