HPB breidt 'corporate PR-activiteiten' uit
- Bureaus
- 11 jun 2021 @ 08:18
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 11 jun 2021 @ 08:18
- Lucas Boon
HPB (Het PR Bureau) breidt zijn B2B-activiteiten uit, waarbij de nadruk komt te liggen op 'corporate sustainability’. Rianne de Vries (37) krijgt de dagelijkse leiding over de corporate PR-afdeling van HPB.
Het corporate team van HPB werkt voor merken als SNS, Veiligheid.nl, Indeed en Pure Energie. Rianne de Vries (foto) deed ervaring op bij onder meer Mediaxplain, haar eigen bureau Merktroubadour en Part of it. Ze heeft naar eigen zeggen een groot hart voor duurzame en maatschappelijk relevante communicatievraagstukken. De Vries: 'HPB heeft de afgelopen jaren een sterke creatieve en digitale expertise opgebouwd. Dat in combinatie met het specialisme in het definiëren van de maatschappelijke rol van bedrijven, maakt dat dit bureau écht effectieve communicatiestrategieën ontwikkelt. En dat zien ook steeds meer corporate partijen. Ik heb veel zin om HPB hier nog sterker mee te gaan profileren.'
Naast De Vries versterkt Julia Noordenbos (23) het corporate team; als PR-adviseur voor internationale accounts als Wavin Global en Gidara Energy. Eerder liep ze stage bij HPB.
Sterke sparringpartner
Jacqueline Bosselaar, oprichter van HPB, zegt: 'Met Rianne en Julia versterken we onze seat at the table op de plek waar het earned first-denken begint: de board roam. Rianne brengt daarbij een schat aan kennis en ervaring mee op het gebied van corporate PR voor grote bedrijven; ze is een sterke sparringpartner voor wat betreft corporate sustainability en social responsibility én ze brengt ondernemerservaring met zich mee. Ik geloof dat we met dit team onze ambities in rap tempo gaan verwezenlijken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation