Napoleon Europe kiest voor Loyals
- Bureaus
- 18 jun 2021 @ 15:43
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesMarketing
- 18 jun 2021 @ 15:43
- Peter van Woensel Kooy
Napoleon is met ruim 40 jaar ervaring op het gebied van home comfort een grote speler in de wereldwijde markt van premium barbecues en gas-, hout- en elektrische haarden. Het merk brengt nu zijn marketing, strategie, data en creatie voor de elektrische haarden in Europa onder bij Loyals in Mijdrecht.
Luka Groenier, Marketing Manager bij Napoleon Europe, zegt: ‘In Europa staan we vooral bekend om onze hoogwaardige gas en houtskool barbecues. Wat nog niet veel mensen weten is dat we sinds oktober 2020 ook onze, in Canada en Noord-Amerika reeds zeer populaire, elektrische haarden hier verkopen. Wij hebben er het volste vertrouwen in met Loyals de juist partner gevonden te hebben om gezamenlijk onze doelen te behalen en kijken uit naar een prettige samenwerking’.
Veel energie en ambities
Niels Huijgens Tukker, Teamlead van Marketing & Strategie bij Loyals, vult aan: ‘Napoleon Europe heeft ons met veel energie de ambities verteld die het merk heeft op het gebied van Premium elektrische haarden. Als Digital brand agency zijn wij enorm trots op de goede match met Napoleon Europe en kijken uit naar de langdurige samenwerking. Met als doel, om het merk uit te bouwen en online marktleider te worden in Europa als het gaat om Premium elektrische haarden.'
Om dit te verwezenlijken is er een Loyals-team rondom Napoleon Europe samengesteld uit diverse disciplines. 'Die van strategie tot data-analyse tot creatieve content creatie reiken.'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

