Fabienne Jungerhans leidt Havana Harbor

  • Bureaus
  • 12 jul 2021 @ 14:46
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Fabienne Jungerhans is per 1 juli 2021 benoemd tot Agency Lead van Havana Harbor – A Candid Company. In deze rol is zij eindverantwoordelijk voor het digitale creatieve bureau uit Rotterdam.

Jungerhans heeft meer dan 11 jaar ervaring opgedaan bij diverse digitale bureaus, in zowel media als creatieve sector. De afgelopen 6 jaar was ze commercieel verantwoordelijk voor creatie bij Digital Agency Group als MT lid en sinds 1,5 jaar in de rol als commercieel directeur en MT lid bij Havana Harbor.

Samen met creative director Henk Haaima en operations director David Timmermans voert Jungerhans de dagelijkse leiding van Havana Harbor.

Ruud Wanck, CEO Candid Platform: ‘De toepassing van technologie en beschikbare data worden steeds belangrijker. Creativiteit is en blijft de belangrijkste factor om het verschil te maken. We zien dat terug in alles wat we doen en het is onze missie om onze relaties hierin mee te nemen. Met de benoeming van Fabienne gaat we dit proces vormgevengeven.’

Jungerhans: ‘We beantwoorden de vraag vanuit creatie naar digitale middelen en platforms. Maar marketeers willen meer. Havana zal naast technology enabled design de komende tijd zwaar inzetten op innovatie en creatie vanuit data en inzicht.’

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken