Fabienne Jungerhans leidt Havana Harbor
- Bureaus
- 12 jul 2021 @ 14:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 12 jul 2021 @ 14:46
- Sjaak Hoogkamer
Fabienne Jungerhans is per 1 juli 2021 benoemd tot Agency Lead van Havana Harbor – A Candid Company. In deze rol is zij eindverantwoordelijk voor het digitale creatieve bureau uit Rotterdam.
Jungerhans heeft meer dan 11 jaar ervaring opgedaan bij diverse digitale bureaus, in zowel media als creatieve sector. De afgelopen 6 jaar was ze commercieel verantwoordelijk voor creatie bij Digital Agency Group als MT lid en sinds 1,5 jaar in de rol als commercieel directeur en MT lid bij Havana Harbor.
Samen met creative director Henk Haaima en operations director David Timmermans voert Jungerhans de dagelijkse leiding van Havana Harbor.
Ruud Wanck, CEO Candid Platform: ‘De toepassing van technologie en beschikbare data worden steeds belangrijker. Creativiteit is en blijft de belangrijkste factor om het verschil te maken. We zien dat terug in alles wat we doen en het is onze missie om onze relaties hierin mee te nemen. Met de benoeming van Fabienne gaat we dit proces vormgevengeven.’
Jungerhans: ‘We beantwoorden de vraag vanuit creatie naar digitale middelen en platforms. Maar marketeers willen meer. Havana zal naast technology enabled design de komende tijd zwaar inzetten op innovatie en creatie vanuit data en inzicht.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers