Keolis en Crowdmedia stimuleren vervoersmiddel bus
- Bureaus
- 21 jul 2021 @ 15:02
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - CommercialsCampagnes
- 21 jul 2021 @ 15:02
- Ryan Baij
Vervoersmaatschappij Keolis heeft samen met Crowdmedia een campagne bedacht om mensen te stimuleren meer de bus te nemen tijdens de vakantie. Ze maken gebruik van de (anti)held Super Summer Hero.
De campagne gaat over één man die in één zomer zijn hele bucketlist wil afwerken, na het vele thuiszitten van het afgelopen jaar. Dit is Super Summer Hero, een vakantieganger met een duidelijke missie.
‘We wilden een frisse, zomerse en energieke vibe neerzetten die aansluit bij wat meer positiviteit deze zomer. En zo werd Super Summer Hero geboren. De (anti)held die het liefst alle activiteiten op zijn bucketlist in één zomer wil doen, aldus Wouter Hameka, mede-eigenaar bij Crowdmedia.
Het doel van de campagne is om reizen met de bus in de reisgebieden van Keolis te stimuleren. Speciaal daarvoor ontwikkelden allGo, Twents, RRReis en Syntus Utrecht hun eigen Super Summer Deals, met aantrekkelijke kortingen. Om zoveel mogelijk mensen te bereiken, bestaat de campagne uit online en offline middelen.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

