Campagne Vrije Academie prikkelt nieuwsgierigheid

Campagne Vrije Academie prikkelt nieuwsgierigheid
  • Bureaus
  • 27 aug 2021 @ 09:12
  • 16279 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De menselijke nieuwsgierigheid vormt de basis voor de nieuwe campagne van Vrije Academie met het bijbehorende thema "Blijf Benieuwd", gemaakt door bureau epidemie.

In de nieuwe campagne staan bekende kunstwerken centraal met vragen waarvan voor velen het antwoord onbekend zal zijn.

Wie was toch dat meisje op de Nachtwacht? Waarom schreeuwt de Schreeuw van Munch? De nieuwsgierigheid naar het antwoord is een goede reden om een college te volgen bij de Vrije Academie. Sinds 1990 verrijken zij Nederland met kennis en maken ze kunst en cultuur toegankelijk voor iedereen.

Jill van Emmerik, Senior Creative epidemie: ‘Met deze campagne in een fris nieuw design, willen we de nieuwsgierigheid van onze doelgroep prikkelen. We willen ze inspireren om meer te ontdekken over kunst en cultuur. Nieuwsgierigheid is hier uiteindelijk de belangrijkste drijfveer voor en dus ook om een college van Vrije Academie te volgen.’

De campagne is inmiddels live op tv en radio, staat in diverse landelijke dagbladen en wordt online gepusht. Hij zal de rest van het jaar lopen, altijd met bekende en onbekende kunstwerken in de hoofdrol.

Credits:

Opdrachtgever:   Vrije Academie

Verantwoordelijk bij klant:   Joline Keijzer & Marieke Vellekoop

Bureau:      epidemie

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken