Bruna keert na drie jaar terug op televisie
- 16 nov 2021 @ 15:23
- Ryan Baij
Na drie jaar keert Bruna weer terug met een televisiecommercial. De campagne, gericht op de feestdagen, heeft als titel: ‘Met Bruna geef je zoveel meer’.
Met deze nieuwe campagne wil Bruna zich positioneren als de winkel die meer biedt dan boeken, tijdschriften en kantoorartikelen. ‘Bruna heeft ook knutselspullen, bordspellen, wenskaarten en kansspelloten. Dat zijn allemaal producten die iedereen rond sinterklaas en kerst wilt hebben’, vertelt Carla Dekkers, campagne marketeer Bruna.
In de commercial draait het dan toch om een boek. Floris Cornelissen van Giesbers Retail legt het uit: ‘We benadrukken het brede assortiment, maar we laten ook zien dat een boek avonden leesplezier is, een vlucht uit de werkelijkheid of zelfs een blijvende jeugdherinnering kan zijn. Bovendien zijn boeken een populair cadeau tijdens de feestdagen.’
Naast de tv-commercial ontwikkelde bureau Giesbers Retail (digital) out of home uitingen, instore materialen, de folder en een tweetal korte commercials in een joint promotion met PostNL en Nederlandse Loterijen.
De reclame is hier te zien.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Artis viert duisternis met campagne ‘Donker in Artis’
- Neople wint publieksprijs bij Deloitte Rising Star 2025
- Herpositionering versterkt rol WTC Amsterdam
Laatste Nieuws
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
- Nieuwe Belgische campagne tegen... 24-11-2025
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

