Bruna keert na drie jaar terug op televisie

- 16 nov 2021 @ 15:23
- 17268 x gelezen
- Ryan Baij
Na drie jaar keert Bruna weer terug met een televisiecommercial. De campagne, gericht op de feestdagen, heeft als titel: ‘Met Bruna geef je zoveel meer’.
Met deze nieuwe campagne wil Bruna zich positioneren als de winkel die meer biedt dan boeken, tijdschriften en kantoorartikelen. ‘Bruna heeft ook knutselspullen, bordspellen, wenskaarten en kansspelloten. Dat zijn allemaal producten die iedereen rond sinterklaas en kerst wilt hebben’, vertelt Carla Dekkers, campagne marketeer Bruna.
In de commercial draait het dan toch om een boek. Floris Cornelissen van Giesbers Retail legt het uit: ‘We benadrukken het brede assortiment, maar we laten ook zien dat een boek avonden leesplezier is, een vlucht uit de werkelijkheid of zelfs een blijvende jeugdherinnering kan zijn. Bovendien zijn boeken een populair cadeau tijdens de feestdagen.’
Naast de tv-commercial ontwikkelde bureau Giesbers Retail (digital) out of home uitingen, instore materialen, de folder en een tweetal korte commercials in een joint promotion met PostNL en Nederlandse Loterijen.
De reclame is hier te zien.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Digitaal designbureau Momkai krijgt... 23-05-2022
- G-Star en The Family maken duurzaam... 23-05-2022
- Nieuwe campagne Marktplaats om... 23-05-2022
- The Best Social haalt Duitse klant... 23-05-2022
- Campagne ASN zet in op meer... 23-05-2022
- Nieuwe mensen bij Gardeners23-05-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 8nov 2022
Social Service Congres