Dept omarmt flexibel werken
- Bureaus
- 9 aug 2022 @ 11:04
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 aug 2022 @ 11:04
- Sjaak Hoogkamer
Een negen-tot-vijf baan en een vijfdaagse kantooraanwezigheid is niet langer het concept waar het hart van iedere werknemer sneller van gaat kloppen. Flexibiliteit en vrijheid in een baan wordt volgens digital agency Dept steeds belangrijker.
De digital agency werd in mei nog geroemd als ‘een van de Best Workplaces van Nederland. ‘Niet alleen door de cultuur en de groeimogelijkheden maar vooral door te luisteren naar de veranderende behoeften van de werknemer,’ aldus Dept.
Voorbeelden van initiatieven waarmee het bureau flexibiliteit biedt zijn de flexwerkmogelijkheden (in zowel tijd als ruimte), het openen van ‘hubs’ buiten de Randstad en de nieuwste ontwikkeling, een flexibele vakantiegeldregeling in samenwerking met hr-techbedrijf YourCampus.
Marjan Smit, head of people & culture bij Dept: ‘We leven vandaag de dag in een hybride wereld waar online en fysiek werken door elkaar lopen. Het is daarom belangrijker dan ooit om de werk/privé-balans goed te bewaken. Daarin vragen we flexibiliteit van onze werknemers, maar wij vinden dat werkgevers zich ook flexibel moeten opstellen. We stappen over naar een nieuw model, waarbij we geloven dat autonomie en keuzevrijheid op het gebied van arbeidsvoorwaarden ons personeel ondersteunt in hun verschillende levensfasen.’
Via de app van YourCampus kan vakantiegeld op een moment naar keuze uitbetaald worden; maandelijks, eenmalig of door het om te zetten in een individueel keuzebudget voor exclusieve in-app deals. Florian Gendrault, CEO van YourCampus: ’Wij leggen de lat graag hoog en daarom matchen we goed. Samen dagen we de status quo van arbeidsvoorwaarden uit en denken we na over oplossingen waar iedereen beter van wordt.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
- DJI werft vakmensen met betekenisvolle nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

