Arbeidsmarktcampagne Nederlandse Loterij: samen werken, samen winnen

Arbeidsmarktcampagne Nederlandse Loterij: samen werken, samen winnen
  • Bureaus
  • 6 sep 2022 @ 08:42
  • 11885 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Productiemaatschappij Bruut Amsterdam ontwikkelde en produceerde de nieuwe arbeidsmarktcampagne van Nederlandse Loterij, samen met recruitmentpartner EN HR Solutions. Met de campagne ‘Samen werken, samen winnen’ wil Nederlandse Loterij zich positioneren als een datagedreven, ambitieuze en maatschappelijk betrokken werkgever.

Aanleiding voor de campagne is de vernieuwde employer value proposition van Nederlandse Loterij, ontwikkeld door EN HR Solutions. Nederlandse Loterij hoopt hiermee inzichtelijk te maken wat de organisatie talent te bieden heeft, om zo nieuwe specialisten te werven op het snijvlak van technologie en marketing.

‘Nederlandse Loterij is een datagedreven en snelgroeiende organisatie. We zoeken altijd talent dat ons kan helpen bij het uitdragen van onze missie; voor een gelukkig, gezond en sportief Nederland. De krapte op de arbeidsmarkt dwingt ons nog duidelijker te vertellen wat onze maatschappelijke waarde is als kansspelaanbieder’, aldus Wouter van Tilburg, Manager HR Nederlandse Loterij.

De film toont hoe verschillende afdelingen binnen Nederlandse Loterij met elkaar samenwerken. Als een soort kettingreactie zet de ene stap de volgende in werking. De handelingen van elk teamlid op een afdeling hebben invloed op elkaar: door samen te werken, win je samen.

‘Verschillende afdelingen die betekenisvol en complex werk verrichten, weergeven in slechts 30 seconden. Dat is best uitdagend. We hebben er daarom voor gekozen de afdelingen stilistisch na te bouwen in een studio. Zo blijft de boodschap opvallend en duidelijk’, vertelt Deniz Alkaç, Managing Director van Bruut Amsterdam.

De campagne bestaat uit zowel film als fotografie en is online o.a. te zien op de ‘werken bij’-website van Nederlandse Loterij en op YouTube.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken