Arbeidsmarktcampagne Nederlandse Loterij: samen werken, samen winnen
- Bureaus
- 6 sep 2022 @ 08:42
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 sep 2022 @ 08:42
- Michiel van Zaane
Productiemaatschappij Bruut Amsterdam ontwikkelde en produceerde de nieuwe arbeidsmarktcampagne van Nederlandse Loterij, samen met recruitmentpartner EN HR Solutions. Met de campagne ‘Samen werken, samen winnen’ wil Nederlandse Loterij zich positioneren als een datagedreven, ambitieuze en maatschappelijk betrokken werkgever.
Aanleiding voor de campagne is de vernieuwde employer value proposition van Nederlandse Loterij, ontwikkeld door EN HR Solutions. Nederlandse Loterij hoopt hiermee inzichtelijk te maken wat de organisatie talent te bieden heeft, om zo nieuwe specialisten te werven op het snijvlak van technologie en marketing.
‘Nederlandse Loterij is een datagedreven en snelgroeiende organisatie. We zoeken altijd talent dat ons kan helpen bij het uitdragen van onze missie; voor een gelukkig, gezond en sportief Nederland. De krapte op de arbeidsmarkt dwingt ons nog duidelijker te vertellen wat onze maatschappelijke waarde is als kansspelaanbieder’, aldus Wouter van Tilburg, Manager HR Nederlandse Loterij.
De film toont hoe verschillende afdelingen binnen Nederlandse Loterij met elkaar samenwerken. Als een soort kettingreactie zet de ene stap de volgende in werking. De handelingen van elk teamlid op een afdeling hebben invloed op elkaar: door samen te werken, win je samen.
‘Verschillende afdelingen die betekenisvol en complex werk verrichten, weergeven in slechts 30 seconden. Dat is best uitdagend. We hebben er daarom voor gekozen de afdelingen stilistisch na te bouwen in een studio. Zo blijft de boodschap opvallend en duidelijk’, vertelt Deniz Alkaç, Managing Director van Bruut Amsterdam.
De campagne bestaat uit zowel film als fotografie en is online o.a. te zien op de ‘werken bij’-website van Nederlandse Loterij en op YouTube.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers