Campagne Belastingdienst: zit u er al klaar voor?
- Bureaus
- 9 mrt 2023 @ 11:13
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 mrt 2023 @ 11:13
- Sjaak Hoogkamer
1 maart 2023, 59 seconden na middennacht diende de eerste burger al de aangifte in. Die zat er duidelijk klaar voor.
Het is weer tijd om belastingaangifte te doen. Om heel Nederland hieraan te herinneren, ontwikkelde Roorda Reclamebureau in opdracht van de Belastingdienst de campagne: Zit u er al klaar voor? In diverse uitingen gaan verschillende mensen klaar zitten voor hun aangifte. Aangifte doen hoeft namelijk niet ingewikkeld te zijn, maar je moet er wel even voor gaan zitten.
De campagne helpt mensen online met verwijzing naar hulpmiddelen die de Belastingdienst heeft ontwikkeld, bijvoorbeeld een checklist om de aangifte zo goed mogelijk in te vullen.
Op 1 mei 2023 eindigt de periode waarin mensen aangifte inkomstenbelasting kunnen doen. Een aantal dagen voor dit einde telt de campagne af om de mensen die nog geen aangifte hebben gedaan te helpen herinneren dat ze er nu echt even voor moeten gaan zitten.
Credits
Belastingdienst: Paul van der Linde, Raïssa Polett
Bureau: Roorda / Tabula Rasa
Account: Lisanne Witgens, Karen Bergs, Marleen Delisse
Strategie: Raldo Loijens, Antonia Troelstra
Creatie: Tom Klaver, Sebastiaan Witteveen en Reinier van der Ven
Producer: Marcel Ossendrijver
Regie: Mattias Schut (Holy Fools)
Edit: Martin Heijgelaar
Muziek: Sounds by Thomas
Sound design: FC Walvisch
Post Productie: Ton Habraken
Grading: Laurens Orij (Crabsalad)
Fotografie: Chantal Spieard, Niels Stomps
Media: Initiative
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CoolBest klieft fruit doormidden in ijskoude wereld
- Longlist SAN Next Merkenbouwer 2022 bekend; 15 genomineerden
- Dentsu Creative breidt social team uit
- Nieuwe koers Museum Rembrandthuis
- M2Media en Online Company lanceren geïntegreerd bureau M2|OC
- SAN nominaties: Bavaria, TBWA, Fama Volat en Fitzroy grote...
Laatste Nieuws
- Adidas presenteert The Ridiculous Run23-03-2023
- LVTPR wordt Charly PR23-03-2023
- PR-bureau Lunhar opent deuren in... 23-03-2023
- Olivier Koning vertrekt bij Being... 23-03-2023
- Seepje kiest voor Higuita en... 23-03-2023
- Nieuwe campagne HalloStroom stelt... 22-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day