Adwise Academy en TAP leiden marketeers in Palestina op

- Bureaus
- 31 mei 2023 @ 10:32
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 mei 2023 @ 10:32
- Michiel van Zaane
Marketing-opleider Adwise Academy uit Almelo en de Palestijns-Nederlandse start-up Talent Acceleration Platform (TAP) gaan samen marketeers in Palestina opleiden. De bedrijven helpen zo Palestijnse jongeren een remote carrière te starten.
Met de opleiding ‘Digital Marketing’ worden vanaf september de eerste achttien Palestijnse studenten in drie maanden klaargestoomd voor een carrière in digitale marketing. Adwise Academy ontwikkelde een curriculum voor het online opleidingsprogramma van TAP op basis van actuele behoeften op de Europese arbeidsmarkt. De Palestijnse studenten worden in hun studie ondersteund door lokale experts en mentoren van over de hele wereld.
TAP biedt online opleidingen aan op het gebied van web development en B2B sales voor techbedrijven. Ze richten zich op jong talent in Palestina, waar meer dan 40% van de jongeren onder de 30 met een universiteitsdiploma geen werk heeft. In 2022 heeft TAP de eerste 100 studenten opgeleid, waarvan ruim 80% een (remote) baan vond bij verschillende innovatieve bedrijven door heel Europa en lokaal in Palestina.
'We hebben er heel veel vertrouwen in dat we samen met Adwise Academy een opleiding kunnen samenstellen van hoog niveau’, zegt Christian Vezjak, CEO van TAP. ‘We zijn erg trots op deze samenwerking.’
Maikel Veldhuis, operationeel manager bij Adwise Academy, de opleidingstak van digital agency Adwise, is verheugd over de samenwerking met TAP. ‘Er is veel talent en veel ambitie in Palestina, en samen met TAP richten we ons op het overbrengen van de juiste vaardigheden om dat talent te helpen een carrière in digital marketing te starten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
Laatste Nieuws
- WE Fashion selecteert Springbok voor... 24-04-2025
- Gamestate groeit uit tot Europese... 24-04-2025
- TicketSwap kiest voor The Romans als... 24-04-2025
- EY zet in nieuwe campagne menselijke... 24-04-2025
- CZ gaat voor Ace als strategisch... 23-04-2025
- BridgeFund kiest voor Draft Digital23-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management