Hibou verwerft vier nieuwe opdrachtgevers
- Bureaus
- 1 aug 2024 @ 11:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 aug 2024 @ 11:12
- Sjaak Hoogkamer
Het Amsterdamse PR-bureau Hibou heeft vier nieuwe klanten: TIAS, Normec, iwell en SVn. Het betekent, naar eigen zeggen ‘dat de groei van het bureau doorzet, nadat we eerder dit jaar onder andere communicatiebureau Contenture overnamen.’
Sandra Hofstede, managing director van Hibou (zie foto boven): ‘Dat deze organisaties hun vertrouwen uitspreken in onze datagedreven manier van werken is mooi en voor ons een bewijs dat onze visie aanslaat.’
Voor TIAS School for Business and Society, start het bureau met onderzoek en het opzetten van een datagedreven PR-strategie. Normec, een Nederlands bedrijf dat actief is in testen, inspecteren, certificeren en compliance gaat werken aan het vergroten van hun naamsbekendheid. Voor het snelgroeiende iwell, dat actief is in de energiesector, en Stimuleringsfonds Volkshuisvesting (SVn) zal Hibou in eerste instantie PR-werkzaamheden verrichten.
‘Voor deze vier organisaties hebben we al mooie successen gerealiseerd. Wat daarbij helpt is dat ze allemaal een onderscheidende visie en lef hebben, wat hen in hun sector laat uitspringen. Dat past bij ons en het past daarom ook goed dat we verschillende werkzaamheden voor ze doen,’ aldus Hofstede. Hibou gelooft dat de traditionele PR, op basis van mediawaardes en share of voice, een onhoudbaar model is in deze tijd. Daarom ontwikkelde het de eigen PR Impact Score, die klanten volgens hen een beter inzicht geeft in het werkelijke succes van hun PR-activiteiten.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation