Hibou verwerft vier nieuwe opdrachtgevers
- Bureaus
- 1 aug 2024 @ 11:12
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 aug 2024 @ 11:12
- Sjaak Hoogkamer
Het Amsterdamse PR-bureau Hibou heeft vier nieuwe klanten: TIAS, Normec, iwell en SVn. Het betekent, naar eigen zeggen ‘dat de groei van het bureau doorzet, nadat we eerder dit jaar onder andere communicatiebureau Contenture overnamen.’
Sandra Hofstede, managing director van Hibou (zie foto boven): ‘Dat deze organisaties hun vertrouwen uitspreken in onze datagedreven manier van werken is mooi en voor ons een bewijs dat onze visie aanslaat.’
Voor TIAS School for Business and Society, start het bureau met onderzoek en het opzetten van een datagedreven PR-strategie. Normec, een Nederlands bedrijf dat actief is in testen, inspecteren, certificeren en compliance gaat werken aan het vergroten van hun naamsbekendheid. Voor het snelgroeiende iwell, dat actief is in de energiesector, en Stimuleringsfonds Volkshuisvesting (SVn) zal Hibou in eerste instantie PR-werkzaamheden verrichten.
‘Voor deze vier organisaties hebben we al mooie successen gerealiseerd. Wat daarbij helpt is dat ze allemaal een onderscheidende visie en lef hebben, wat hen in hun sector laat uitspringen. Dat past bij ons en het past daarom ook goed dat we verschillende werkzaamheden voor ze doen,’ aldus Hofstede. Hibou gelooft dat de traditionele PR, op basis van mediawaardes en share of voice, een onhoudbaar model is in deze tijd. Daarom ontwikkelde het de eigen PR Impact Score, die klanten volgens hen een beter inzicht geeft in het werkelijke succes van hun PR-activiteiten.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

