Prénatal verlengt samenwerking met Kinesso en breidt uit

- Bureaus
- 24 feb 2025 @ 15:51
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 24 feb 2025 @ 15:51
- Imke Walenberg
Na een intensief pitchtraject blijft Prénatal trouw aan Kinesso. De samenwerking, die al 17 jaar standhoudt, krijgt een flinke upgrade. Naast SEA en social media gaat Kinessa nu ook aan de slag met SEO, Data, MarTech/CDP en de overkoepelende strategie.
Caspar Kerckhoff, CCO van Prénatal, ziet kansen voor een vernieuwde merkpositionering: “We willen relevanter en onderscheidender worden voor zowel bestaande klanten als nieuwe generaties. Kinesso begrijpt onze ambities en heeft met hun visie op media, data en doelgroeponderzoek bewezen de juiste partner te zijn.”
Kerckhoff, die sinds zeven maanden aan het roer staat bij Prénatal, is optimistisch over de toekomst: “Het retaillandschap is uitdagend en de concurrentie moordend, maar met onze aangescherpte merkstrategie en de verlengde samenwerking met Kinesso zijn we klaar om onze marktpositie te versterken.”
Ook Wouter Moen, Managing Director van Kinesso, kijkt uit naar de volgende fase: “We zijn trots dat we dit mooie merk mogen blijven ondersteunen. Een langdurige samenwerking verdient af en toe een frisse blik, en deze pitch gaf precies dat. We hebben opnieuw een sterke match gevonden op inhoud en samenwerking en staan te popelen om de digitale prestaties van Prénatal verder te optimaliseren.”
Samen zetten Prénatal en Kinesso koers naar een nog scherpere marktpositie, met baby’s, what else, op nummer één.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers