Prénatal verlengt samenwerking met Kinesso en breidt uit

- Bureaus
- 24 feb 2025 @ 15:51
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 24 feb 2025 @ 15:51
- Imke Walenberg
Na een intensief pitchtraject blijft Prénatal trouw aan Kinesso. De samenwerking, die al 17 jaar standhoudt, krijgt een flinke upgrade. Naast SEA en social media gaat Kinessa nu ook aan de slag met SEO, Data, MarTech/CDP en de overkoepelende strategie.
Caspar Kerckhoff, CCO van Prénatal, ziet kansen voor een vernieuwde merkpositionering: “We willen relevanter en onderscheidender worden voor zowel bestaande klanten als nieuwe generaties. Kinesso begrijpt onze ambities en heeft met hun visie op media, data en doelgroeponderzoek bewezen de juiste partner te zijn.”
Kerckhoff, die sinds zeven maanden aan het roer staat bij Prénatal, is optimistisch over de toekomst: “Het retaillandschap is uitdagend en de concurrentie moordend, maar met onze aangescherpte merkstrategie en de verlengde samenwerking met Kinesso zijn we klaar om onze marktpositie te versterken.”
Ook Wouter Moen, Managing Director van Kinesso, kijkt uit naar de volgende fase: “We zijn trots dat we dit mooie merk mogen blijven ondersteunen. Een langdurige samenwerking verdient af en toe een frisse blik, en deze pitch gaf precies dat. We hebben opnieuw een sterke match gevonden op inhoud en samenwerking en staan te popelen om de digitale prestaties van Prénatal verder te optimaliseren.”
Samen zetten Prénatal en Kinesso koers naar een nog scherpere marktpositie, met baby’s, what else, op nummer één.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management