Barney richt pijlen op Febo webshop

Barney richt pijlen op Febo webshop
  • Content
  • 22 nov 2018 @ 12:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodE-commerceInfluencermarketing

Fastfoodketen Febo, tegenwoordig ook kledingmerk, heeft vandaag een nieuwe collectie gelanceerd. In een webshop zijn winterkleding-items als sloffen, truien en mutsen te vinden. Afzwaaiend pijltjesgooier Raymond van Barneveld (foto) neemt voor de gelegenheid de rol van hulpsint op zich. Verantwoordelijk bureau is Natwerk.

Dennis Borst, directeur Febo, laat weten: 'Vorig jaar kwamen we voor het eerst met Febo Fashion en dat was een regelrechte hit. Daar waar zowel onze voetbal- als festival geïnspireerde collectie het straatbeeld sierden, plof je nu ook in stijl op de bank.'

Raymond van Barneveld, die recent aankondigde in 2019 te stoppen als professioneel darter en nu dus werkzaam is als hulpsint, voegt daaraan toe: 'Winter of niet, winnen kan altijd. Daar is Febo's haute friture het bewijs van. Ik ben daarom vereerd dat ik als hulpsint het goede woord -of de goede kleding- mag verspreiden.'

Ambacht

Natwerk is al vier jaar het vaste reclamebureau van Febo. Eerder introduceerde het Amsterdamse bureau de Febo Drijf In, Rookworstkroket en Vebo. Frank de Ruwe, creative director, laat weten: 'Ambacht en kwaliteit zijn sinds oudsher de handelsmerken van Febo. Het is te gek om te zien hoe Febo hier in Nederland zo geliefd mee is geworden. Dat vormt de perfecte basis voor het ontwikkelen van marketingcampagnes zoals deze.'

Bekijk de nieuwe webshop hier.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken