Head Office NL aan de slag voor 3 RDW-magazines

Head Office NL aan de slag voor 3 RDW-magazines
  • Content
  • 5 dec 2018 @ 10:47
  • 25527 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentPrint

Head Office NL heeft de aanbesteding voor drie magazines van de RDW (instelling voor registratie gemotoriseerde voertuigen en rijbewijzen) gewonnen. Het contentmarketingbureau won van vijf andere bureaus, op creativiteit, strategische onderbouwing en prijs.

De RDW is een zelfstandige uitvoeringsorganisatie van de overheid met als taken onder meer het toelaten van voertuigen, toezicht houden op de door de RDW erkende bedrijven, controle houden op de technische staat van voertuigen (APK), de registratie daarvan en informatieverstrekking.

Missie

Belangrijkste missies van de RDW zijn veiligheid, duurzaamheid en rechtszekerheid in mobiliteit. Om die missie te ondersteunen geeft RDW drie bladen uit: RDWijzer, een halfjaarlijks magazine voor alle organisaties in de mobiliteitsketen; APK-keurmeester, een kwartaalmagazine voor APK-keurmeesters en -erkenningshouders en het personeelsblad Katalysator.

Ga voor meer informatie naar de website.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken