Head Office NL aan de slag voor 3 RDW-magazines
- Content
- 5 dec 2018 @ 10:47
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentPrint
- 5 dec 2018 @ 10:47
- Redactie Contentmarketing
Head Office NL heeft de aanbesteding voor drie magazines van de RDW (instelling voor registratie gemotoriseerde voertuigen en rijbewijzen) gewonnen. Het contentmarketingbureau won van vijf andere bureaus, op creativiteit, strategische onderbouwing en prijs.
De RDW is een zelfstandige uitvoeringsorganisatie van de overheid met als taken onder meer het toelaten van voertuigen, toezicht houden op de door de RDW erkende bedrijven, controle houden op de technische staat van voertuigen (APK), de registratie daarvan en informatieverstrekking.
Missie
Belangrijkste missies van de RDW zijn veiligheid, duurzaamheid en rechtszekerheid in mobiliteit. Om die missie te ondersteunen geeft RDW drie bladen uit: RDWijzer, een halfjaarlijks magazine voor alle organisaties in de mobiliteitsketen; APK-keurmeester, een kwartaalmagazine voor APK-keurmeesters en -erkenningshouders en het personeelsblad Katalysator.
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Karvan Cevitam, Hema en Somention grote winnaars Grand Prix...
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Coca-Cola krijgt weer... 07-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

