Indahash lanceert service in Benelux

Indahash lanceert service in Benelux
  • Content
  • 17 jan 2019 @ 11:34
  • 14013 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentInfluencermarketing

Influencer marketing platform Indahash breidt uit naar de Benelux. Het platform, dat wereldwijd actief is, verbindt influencers met merken als Coca-Cola, McDonald's en L'Oréal.

De technologie van Indahash moet gebruikers in staat stellen om de content van influencers te analyseren en merken daarmee in contact te brengen. 

Rodric Leerling is de recent aangestelde Indahash-vertegenwoordiger die influencer campagnes met internationaal bereik gaat aanbieden. Leerling werkte eerder voor uitgevers als Time Magazine en Nikkei Business Publications. 

Barbara Sołtysińska, CEO en co-founder van Indahash, laat weten: 'Voor internationale merken in de Benelux is Indahash de oplossing om op een gemakkelijke manier cross-market campagnes te draaien. We hebben gekozen voor verdere groei in Europa en met Rodric's lokale en wereldwijde expertise kunnen we onze klanten schaalbare campagnes voor hoge kwaliteit bieden.'

Leerling zelf voegt daaraan toe: 'Ik ben niet alleen aangesteld om de groei van Indahash in de Benelux te bevorderen, maar ook om bij te scholen, te onderzoeken, assisteren, debatteren en de groei van influencer marketing in het algemeen te helpen stimuleren.'

Over

Indahash omschrijft zichzelf als 'een internationaal technologie platform dat contentmarketing campagnes met digitale influencers automatiseert op Facebook, Twitter en Snapchat'. Gelanceerd in 2016 heeft het platform inmiddels 2.000 campagnes uitgevoerd wereldwijd. De app heeft 900.000 geregistreerde digital influencers en Indahash opereert momenteel in ruim 80 markten wereldwijd vanuit kantoren in onder andere Londen, New York en Tokio.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken