Indahash lanceert service in Benelux
- Content
- 17 jan 2019 @ 11:34
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentInfluencermarketing
- 17 jan 2019 @ 11:34
- Lucas Boon
Influencer marketing platform Indahash breidt uit naar de Benelux. Het platform, dat wereldwijd actief is, verbindt influencers met merken als Coca-Cola, McDonald's en L'Oréal.
De technologie van Indahash moet gebruikers in staat stellen om de content van influencers te analyseren en merken daarmee in contact te brengen.
Rodric Leerling is de recent aangestelde Indahash-vertegenwoordiger die influencer campagnes met internationaal bereik gaat aanbieden. Leerling werkte eerder voor uitgevers als Time Magazine en Nikkei Business Publications.
Barbara Sołtysińska, CEO en co-founder van Indahash, laat weten: 'Voor internationale merken in de Benelux is Indahash de oplossing om op een gemakkelijke manier cross-market campagnes te draaien. We hebben gekozen voor verdere groei in Europa en met Rodric's lokale en wereldwijde expertise kunnen we onze klanten schaalbare campagnes voor hoge kwaliteit bieden.'
Leerling zelf voegt daaraan toe: 'Ik ben niet alleen aangesteld om de groei van Indahash in de Benelux te bevorderen, maar ook om bij te scholen, te onderzoeken, assisteren, debatteren en de groei van influencer marketing in het algemeen te helpen stimuleren.'
Over
Indahash omschrijft zichzelf als 'een internationaal technologie platform dat contentmarketing campagnes met digitale influencers automatiseert op Facebook, Twitter en Snapchat'. Gelanceerd in 2016 heeft het platform inmiddels 2.000 campagnes uitgevoerd wereldwijd. De app heeft 900.000 geregistreerde digital influencers en Indahash opereert momenteel in ruim 80 markten wereldwijd vanuit kantoren in onder andere Londen, New York en Tokio.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
Laatste Nieuws
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

