Diner voor twee

Diner voor twee
  • Content
  • 23 okt 2019 @ 16:01
  • 17353 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Kunst & CultuurYouTubeContent

In de nieuwe YouTube-serie 'Diner voor twee' gaan artiesten, influencers en andere creatievelingen met elkaar in gesprek over onder meer hun eigen carrière. De diners vinden plaats in wisselende musea en andere ‘exclusieve locaties’ in Amsterdam.

In de YouTube-serie, ontwikkeld door Xite in samenwerking met Museumnacht Amsterdam, delen steeds twee andere gasten persoonlijke verhalen met elkaar onder het genot van een diner. Onder meer Tim den Besten, Willie Wartaal en Vjeze Fur zijn de komende weken te zien in de serie. De eerste aflevering, met influencer Famke Louise en presentator Bastiaan Rosman (foto), staat reeds online (zie onder).

Jordy den Haan (projectmanager Museumnacht) zegt: 'Met Museumnacht proberen we altijd verder te kijken dan de disciplines die je terugziet in musea en de gesprekken over kunst of geschiedenis. Juist op deze manier kun je jongeren enthousiasmeren voor een bezoek aan het museum. Door deze samenwerking met Xite aan te gaan, hopen we het gesprek over Amsterdamse musea verder open te breken.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken