[podcast] Micro-influencers: meer engagement, maar minder invloed?
- Content
- 5 dec 2019 @ 14:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InfluencermarketingContent
- 5 dec 2019 @ 14:16
- Lucas Boon
De twaalfde aflevering van podcastserie What's next in influencer marketing staat live. Hierin gaat host John Meulemans in gesprek met Frank van Eijk, commercial director van Memo2.
Samen met Van Eijk (op de foto links) bespreekt Meulemans de resultaten uit een recent onderzoek naar de effectiviteit van influencer marketing. Een van de meest opvallende uitkomsten is dat ondanks het feit dat micro-influencers relatief gezien meer engagement dan grote influencers hebben, dit niets zegt over de invloed die ze uitoefenen.
‘De groei van influencer marketing is niet te stoppen en dat zien we ook aan de aanvragen die we krijgen van adverteerders’, aldus Van Eijk.
Beluister eerdere afleveringen hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 'Denk vooruit': 9 miljoen brochures... 26-11-2025
- Kerst 2025: And now for something... 26-11-2025
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
- Melitta lanceert campagne ‘Always up... 21-11-2025
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad... 19-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

