[podcast] Micro-influencers: meer engagement, maar minder invloed?

[podcast] Micro-influencers: meer engagement, maar minder invloed?
  • Content
  • 5 dec 2019 @ 14:16
  • 17809 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InfluencermarketingContent

De twaalfde aflevering van podcastserie What's next in influencer marketing staat live. Hierin gaat host John Meulemans in gesprek met Frank van Eijk, commercial director van Memo2.

Samen met Van Eijk (op de foto links) bespreekt Meulemans de resultaten uit een recent onderzoek naar de effectiviteit van influencer marketing. Een van de meest opvallende uitkomsten is dat ondanks het feit dat micro-influencers relatief gezien meer engagement dan grote influencers hebben, dit niets zegt over de invloed die ze uitoefenen.

‘De groei van influencer marketing is niet te stoppen en dat zien we ook aan de aanvragen die we krijgen van adverteerders’, aldus Van Eijk.

Beluister eerdere afleveringen hier.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken