BladenMakers lanceert nieuw content-label
- Content
- 12 aug 2020 @ 10:50
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentMakers
- 12 aug 2020 @ 10:50
- Lucas Boon
Mediabedrijf BladenMakers in Nijkerk start een nieuw label genaamd ContentCross. Hiermee wil het bureau 'het groeiende aanbod aan activiteiten' een platform geven.
Hans van Lindenberg, manager en medeoprichter van ContentCross, zegt: 'De afgelopen jaren hebben we een transitie doorgemaakt van print only-bureau naar allround contentmarketingbureau. Het nieuwe label is daar een antwoord op.'
Eerder lanceerde ContentCross ook de labels FilmMakers, CampagneMakers en PodcastMakers. 'We merken dat de mediamix van print, beeld, geluid en online steeds belangrijker wordt. Daarom werkten we aan een nieuw aanbod van video- en radioproducties. Nu we volledig operationeel zijn, is ContentCross het nieuwe label waarmee we deze activiteiten coherent presenteren aan de buitenwereld’, aldus Van Lindenberg.
ContentCross gaat als volgt in zijn werk: bij het ontwikkelen van de producties zijn de marketing- en communicatiedoelstellingen leidend. Die worden naast de eigenschappen en informatiebehoefte van de doelgroep gelegd, om te onderzoeken welke content op welke manier en voor welk platform relevant is.
BladenMakers ontwikkelt en produceert sinds 2014 magazines en andere communicatie-uitingen en werkt voor organisaties als Achmea, Red een Kind, Dorcas en de gemeente Houten.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

