Claudia de Breij schrijft boek voor achttiende verjaardag prinses Amalia

  • Content
  • 28 sep 2021 @ 09:40
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Voor de achttiende verjaardag van prinses Amalia heeft schrijver, cabaretier en zangeres Claudia de Breij een persoonlijk boek geschreven op basis van ontmoetingen met de prinses. Het boek is bedoeld om de lezers kennis te laten maken met de beoogd troonopvolger

Het boek “Amalia” wordt uitgegeven door Uitgeverij Pluim en verschijnt half november, de prinses wordt op 7 december 18. Het is traditie dat er rond de 18e verjaardag van de troonopvolger een boek uitkomt om Nederland beter kennis te laten maken met hem of haar. Zo verscheen in 1985 de biografie Alexander van Renate Rubinstein en bracht Hella Haasse in 1955 Portret van Prinses Beatrix uit.

De Breij heeft afgelopen zomer meermaals met Amalia gesproken over onder meer haar schooltijd, haar liefde voor muziek en over haar toekomstige rol als koningin. Ook vertelde de prinses over haar passie voor paarden en de paardensport. Het boek bevat ook beeldmateriaal uit haar privé-archief.

Foto: RVD – H.K.H. de Prinses van Oranje

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken