Jumbo viert winst Zandvoort met nieuw schaalmodel auto Verstappen

Jumbo viert winst Zandvoort met nieuw schaalmodel auto Verstappen
  • Content
  • 5 sep 2022 @ 13:14
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Supermarktketen Jumbo viert de tweede opeenvolgende winst van Max Verstappen tijdens de Dutch Grand Prix met een spaaractie voor haar klanten: liefhebbers kunnen vanaf 14 september sparen voor een schaalmodel van de nieuwste RB18 raceauto met het kenmerkende racenummer 1, inclusief Dutch Grand Prix 2022 helm.

Max Verstappen kort na afloop van de race: ‘Het is geweldig om deze race weer te winnen en helemaal omdat het mijn thuisrace is. We hebben er hard voor moeten strijden, maar gelukkig maakten we tijdens de safety cars de juiste strategische beslissingen en hadden we weer een geweldige snelheid.’ De Nederlandse Oracle Red Bull Racing-coureur vervolgt: ‘Bedankt aan alle fans voor de ongelofelijke support. Al vanaf #SuperFriday is de sfeer is hier het hele weekend fantastisch geweest, met die oranje zee langs de baan. Ook voor mij was dat genieten.’

Frits van Eerd, algemeen directeur van Jumbo Supermarkten: ‘Het hele weekend was één groot feest met alle fans die de Formule 1 van zo dichtbij konden meemaken. Als jarenlange supporter van Max en groot fan van de sport hebben we samen met onze klanten de afgelopen jaren al veel prachtige momenten mogen beleven op dit circuit. Afgelopen vrijdag mochten we tijdens de Super Friday meer dan 40.000 Jumbo klanten verwelkomen en hebben we samen genoten van de vrije trainingen van alle coureurs, de andere raceklasses en al het entertainment hier op Circuit Zandvoort. Dat Max hier voor eigen publiek vandaag weer de winst pakt is een droomscenario! Het gezamenlijke gevoel van trots en blijdschap dat heerst is geweldig. Namens alle Jumbo collega's en klanten feliciteren we Max en team Red Bull met deze topprestatie!’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken