Jumbo viert winst Zandvoort met nieuw schaalmodel auto Verstappen
- Content
- 5 sep 2022 @ 13:14
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 sep 2022 @ 13:14
- Michiel van Zaane
Supermarktketen Jumbo viert de tweede opeenvolgende winst van Max Verstappen tijdens de Dutch Grand Prix met een spaaractie voor haar klanten: liefhebbers kunnen vanaf 14 september sparen voor een schaalmodel van de nieuwste RB18 raceauto met het kenmerkende racenummer 1, inclusief Dutch Grand Prix 2022 helm.
Max Verstappen kort na afloop van de race: ‘Het is geweldig om deze race weer te winnen en helemaal omdat het mijn thuisrace is. We hebben er hard voor moeten strijden, maar gelukkig maakten we tijdens de safety cars de juiste strategische beslissingen en hadden we weer een geweldige snelheid.’ De Nederlandse Oracle Red Bull Racing-coureur vervolgt: ‘Bedankt aan alle fans voor de ongelofelijke support. Al vanaf #SuperFriday is de sfeer is hier het hele weekend fantastisch geweest, met die oranje zee langs de baan. Ook voor mij was dat genieten.’
Frits van Eerd, algemeen directeur van Jumbo Supermarkten: ‘Het hele weekend was één groot feest met alle fans die de Formule 1 van zo dichtbij konden meemaken. Als jarenlange supporter van Max en groot fan van de sport hebben we samen met onze klanten de afgelopen jaren al veel prachtige momenten mogen beleven op dit circuit. Afgelopen vrijdag mochten we tijdens de Super Friday meer dan 40.000 Jumbo klanten verwelkomen en hebben we samen genoten van de vrije trainingen van alle coureurs, de andere raceklasses en al het entertainment hier op Circuit Zandvoort. Dat Max hier voor eigen publiek vandaag weer de winst pakt is een droomscenario! Het gezamenlijke gevoel van trots en blijdschap dat heerst is geweldig. Namens alle Jumbo collega's en klanten feliciteren we Max en team Red Bull met deze topprestatie!’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Inschrijving Grand Prix Content... 08-07-2025
- Campagne Nestlé draait om verhalen... 08-07-2025
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers