TamTam wint internationale pitch Arcadis
- Design
- 13 jan 2015 @ 17:00
- Link
- 
  
 Redactie Design
 Redactie
 MarketingTribune
- Pitches
- 13 jan 2015 @ 17:00
- Redactie Design
Na een internationale pitch, waarbij bureaus uit Nederland en Engeland betrokken waren, heeft Arcadis gekozen voor TamTam als haar wereldwijde strategische partner voor online. Arcadis is een organisatie die oplossingen levert op het gebied van infrastructuur, water, milieu en gebouwen.
Ontwerp van nieuwe global corporate website
Arcadis is een advies-, ontwerp-, projectmanagement en ingenieursorganisatie. Het bedrijf houdt zich bezig met projecten voor bedrijven en overheden. Als strategisch partner voor online zal TamTam zich in de eerste plaats richten op het ontwerpen en uitrollen van de nieuwe global corporate website en de verschillende sites van de 40 landen waar Arcadis aanwezig is. 
Nationale sites op één lijn krijgen
Doordat Arcadis de afgelopen jaren flink gegroeid is zijn er per land aparte websites ontwikkeld die niet allemaal gebruik maken van hetzelfde platform. Bovendien hebben die nationale sites verschillende uitstralingen. Nadat het universele platform is uitgerold en geoptimaliseerd, wordt verder gekeken hoe Arcadis online- en mobile kanalen verder in kan zetten om de business internationaal te versterken.
Internationale ambitie
TamTam heeft de ambitie om haar positie als top digital agency in Nederland internationaal uit te bouwen. Op die ambitie sluit het strategisch partnership met de internationale speler Arcadis perfect aan, laat het bureau weten.
- 
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




