Studio Louter wint vijf internationale prijzen voor museumproducties
- Design
- 1 jun 2018 @ 13:01
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 1 jun 2018 @ 13:01
- Redactie Design
Creative agency Studio Louter heeft voor hun museumproducties één keer goud en twee keer zilver gewonnen tijdens de Avicom F@mp 2.0 Awards en zilver en brons bij de International Design Awards.
De Avicom F@mp 2.0 Awards worden georganiseerd door de International Council of Museums. In de categorie Innovative Application ontving Studio Louter goud voor het concept en creatie van alle multimedia in het Rijksmuseum Boerhaave en zilver voor de Philips Design AR-Tour. De Mata Hari-sluierprojectie in het Fries Museum won zilver in de categorie Creative Exhibition Installation.
Tijdens de International Design Awards won Studio Louter twee prijzen voor Rijksmuseum Boerhaave. De interactieve projectie ‘Vesalius ontleedt je arm’ heeft in samenwerking met Shosho goud behaald in de categorie Multimedia/Animation. Voor de integratie van ruimte en verhaal ontving Studio Louter in samenwerking met Opera Amsterdam brons in de categorie Pavilions and Exhibitions.
Dirk Bertels, partner bij Studio Louter: ‘Geweldig dat ons werk voor deze Nederlandse musea internationaal erkenning krijgt. Uiteindelijk is het ons te doen om de ervaringen van bezoekers en dat heeft deze jury bekroond. Creatief bureau Studio Louter bedenkt en maakt al 20 jaar onvergetelijke bezoekerservaringen voor alle plekken waar een zinnig verhaal te vertellen is volgens de Emotion Design-methode. Opdrachtgevers zijn musea, maar ook erfgoedinstanties, gebiedsontwikkelaars, archeologische bedrijven, culturele instellingen en bedrijven.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

