Eerste Britse trappistenbier met design van Snow Donuts
- Design
- 9 jul 2018 @ 12:16
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 9 jul 2018 @ 12:16
- Redactie Design
Tynt Meadow is een ale van Mount Saint Bernard Abbey. Het is het 12e trappistenbier ter wereld, het 1e in Engeland en het 2e waarvoor Snow Donuts het design mocht ontwerpen.
Snow Donuts: ‘Het logo is een combinatie van een versimpelde typisch Engelse “blackletter” op een speciale manier gekalligrafeerd. Op deze manier ontstaat een verbinding tussen het logo, de merknaam en de vormen van de gotische ramen van de abdij.’
De naam van het bier en de omgeving van de abdij vormden de inspiratie voor de onderkant van het etiket. Meadow betekent weide en de abdij ligt tussen de heuvels. Op het etiket is het silhouet van de abdij te zien.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

