Eerste Britse trappistenbier met design van Snow Donuts
- Design
- 9 jul 2018 @ 12:16
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 9 jul 2018 @ 12:16
- Redactie Design
Tynt Meadow is een ale van Mount Saint Bernard Abbey. Het is het 12e trappistenbier ter wereld, het 1e in Engeland en het 2e waarvoor Snow Donuts het design mocht ontwerpen.
Snow Donuts: ‘Het logo is een combinatie van een versimpelde typisch Engelse “blackletter” op een speciale manier gekalligrafeerd. Op deze manier ontstaat een verbinding tussen het logo, de merknaam en de vormen van de gotische ramen van de abdij.’
De naam van het bier en de omgeving van de abdij vormden de inspiratie voor de onderkant van het etiket. Meadow betekent weide en de abdij ligt tussen de heuvels. Op het etiket is het silhouet van de abdij te zien.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers