Nieuwe identiteit duurzaam transportplatform Brenger door Matters Most
- Design
- 19 jul 2018 @ 10:36
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 19 jul 2018 @ 10:36
- Redactie Design
Branding bureau Matters Most ontwikkelde een nieuwe identiteit voor Brenger. Brenger vervoert spullen door ruimte te gebruiken in bestelbussen die toch al die kant op gaan. Het platform dat twee jaar geleden begon, is door de rebranding klaar voor de stap van start-up naar een toekomstbestendig bedrijf.
Brenger heeft inmiddels meer dan 500 aangesloten koeriers en is door Marktplaats gekozen als vaste transportpartner. Matters Most is verantwoordelijk voor de positionering, concept, belofte en design.
Derk van der Have, oprichter Brenger: ‘Het was fijn om samen met Matters Most terug te gaan naar de basis en vanuit onze waarden het ideale merk neer te zetten. We zijn heel blij met het eindresultaat.’
Creatieve rationale Matters Most
‘De door Matters Most ontwikkelde belofte “Altijd goed gebracht” beschrijft de dienst, benadrukt de betrouwbaarheid, onderstreept het duurzame karakter en draagt de positieve mindset van het merk uit. En deze mindset is ook in de stijl voelbaar. Brengers nieuwe logo is een fris, herkenbaar woordmerk. Het onderste deel van de B is tegelijkertijd een wiel en een glimlach, waardoor de communicatie van Brenger energiek en dynamisch oogt. Met tijdloze kleuren en een eenvoudige illustratiestijl overtuigt het merk klanten en partners van de toegevoegde waarde van het platform.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Finale Mysteryland brengt ode aan... 05-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing