Deskify maakt van kantoortuin weer duurzame virusvrije kamertjes
- Design
- 22 apr 2020 @ 12:38
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ProductdesignDuurzaam design
- 22 apr 2020 @ 12:38
- Nanny Kuilboer
De coronacrisis is op een aantal fronten een zegen voor de natuur, maar veroorzaakt ook een run op wegwerpplastic voor bijvoorbeeld kassaschermen en bureauafscheidingen. De pop-up wanden van Deskify bieden in sommige situaties een duurzamer alternatief.
Deskify hoopt de duurzame oplossing voor veiliger werken in de anderhalvemetersamenleving te kunnen bieden. Ronald Hagenstein, bedenker Deskify en oprichter Viltr: ‘Met slimme pop-up wanden gemaakt van gerecyclede petflesjes, willen we laten zien dat duurzaam ondernemen niet onmogelijk en júist belangrijk is in tijden van crisis.’
Woord van het jaar: anderhalvemetersamenleving
Anderhalve meter is voorlopig de nieuwe norm en vraagt om slimme oplossingen op de werkvloer, zoals bijvoorbeeld scheidingswanden in kantoortuinen en kamers met meerdere bureaus. Hagenstein: ‘De wanden zijn in diverse formaten, kleuren en ontwerpen verkrijgbaar en gereedschap is overbodig. Het bijkomend voordeel is dat het materiaal een geluiddempend karakter heeft. Ideaal voor grote werkplekken, kantoortuinen of horecagelegenheden.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

