Nieuwe merkidentiteit voor Varta
- Design
- 18 feb 2021 @ 10:32
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - LogoVisual idBrandingCorporate design
- 18 feb 2021 @ 10:32
- Nanny Kuilboer
Varta heeft een nieuwe merkidentiteit. Tegelijk met de nieuwe identiteit lanceert het batterijmerk een nieuwe merkclaim: Empowering Independence.
Varta meldt het beste jaar in zijn 135-jarige geschiedenis achter de rug te hebben en dit is onder meer aanleiding voor een nieuwe merkidentiteit. Herbert Schein, CEO Varta: ‘De nieuwe merkidentiteit markeert voor Varta een sterk toekomstperspectief waarin we zullen blijven groeien en vooral winstgevend zullen blijven.’
‘Onafhankelijker leven door Varta’
Andreas Fritz, hoofd van Group Marketing Varta: ‘Met de nieuwe merkclaim Empowering Independence, die ook de essentie van het merk vertegenwoordigt, legt Varta nog meer de focus op zijn klanten en partners en onderstreept het de visie van het bedrijf: We definiëren de toekomst van batterijtechnologie om een onafhankelijker leven mogelijk te maken.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

