Nieuwe merkidentiteit voor Varta
- Design
- 18 feb 2021 @ 10:32
- 14019 x gelezen
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - LogoVisual idBrandingCorporate design
- 18 feb 2021 @ 10:32
- 14019 x gelezen
- Nanny Kuilboer
Varta heeft een nieuwe merkidentiteit. Tegelijk met de nieuwe identiteit lanceert het batterijmerk een nieuwe merkclaim: Empowering Independence.
Varta meldt het beste jaar in zijn 135-jarige geschiedenis achter de rug te hebben en dit is onder meer aanleiding voor een nieuwe merkidentiteit. Herbert Schein, CEO Varta: ‘De nieuwe merkidentiteit markeert voor Varta een sterk toekomstperspectief waarin we zullen blijven groeien en vooral winstgevend zullen blijven.’
‘Onafhankelijker leven door Varta’
Andreas Fritz, hoofd van Group Marketing Varta: ‘Met de nieuwe merkclaim Empowering Independence, die ook de essentie van het merk vertegenwoordigt, legt Varta nog meer de focus op zijn klanten en partners en onderstreept het de visie van het bedrijf: We definiëren de toekomst van batterijtechnologie om een onafhankelijker leven mogelijk te maken.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- TK2021 Onze toekomst in een... 08-03-2021
- Nieuwe logo Peugeot Leeuw brult als... 05-03-2021
- Redesign Beemster kaas door Cartils26-02-2021
- designcase Nieuwe website... 25-02-2021
- Hands Off My Chocolate lanceert... 23-02-2021
- Nieuwe merkidentiteit voor Varta18-02-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards