Consumentenbond staakt Beste Koop voor je kind

Consumentenbond staakt Beste Koop voor je kind
  • Food-en-retail
  • 3 mrt 2015 @ 09:19
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekJournalistiek

'Droevig nieuws: Beste Koop voor je kind gaat stoppen', schrijft de Consumentenbond aan de abonnees. De stekker gaat uit de print-editie. 'Het blad was een nieuwe manier om tests en tips te delen met jonge gezinnen. (...) Maar helaas zijn er te weinig lezers om het te blijven uitbrengen.' De doelgroep kan verder online terecht.

Voortaan wordt hier allerlei informatie, testen, eerste indrukken over zaken als autozitjes, kinderwagens, voeding, luiers en speelgoed gedeeld. 'Het online-thema Baby&Kind breiden we de komende tijd steeds verder uit. Neem gerust eens een kijkje en doe er je voordeel mee', schrijft hoofdredacteur Heidi Klijsen namens de Bond aan haar abonnees. De maandelijkse Beste Koop Tip-nieuwsbrief blijft wel bestaan. Daarvoor kan men zich hier inschrijven. Abonnees van de print-editie krijgen hun geld terug, wie een abo cadeau kreeg ziet het geld terug verdwijnen naar de gulle gever van destijds. (PvWK)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken