Consumentenbond staakt Beste Koop voor je kind

- Food-en-retail
- 3 mrt 2015 @ 09:19
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - OnderzoekJournalistiek
- 3 mrt 2015 @ 09:19
- Redactie Food en Retail
'Droevig nieuws: Beste Koop voor je kind gaat stoppen', schrijft de Consumentenbond aan de abonnees. De stekker gaat uit de print-editie. 'Het blad was een nieuwe manier om tests en tips te delen met jonge gezinnen. (...) Maar helaas zijn er te weinig lezers om het te blijven uitbrengen.' De doelgroep kan verder online terecht.
Voortaan wordt hier allerlei informatie, testen, eerste indrukken over zaken als autozitjes, kinderwagens, voeding, luiers en speelgoed gedeeld. 'Het online-thema Baby&Kind breiden we de komende tijd steeds verder uit. Neem gerust eens een kijkje en doe er je voordeel mee', schrijft hoofdredacteur Heidi Klijsen namens de Bond aan haar abonnees. De maandelijkse Beste Koop Tip-nieuwsbrief blijft wel bestaan. Daarvoor kan men zich hier inschrijven. Abonnees van de print-editie krijgen hun geld terug, wie een abo cadeau kreeg ziet het geld terug verdwijnen naar de gulle gever van destijds. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- onderzoek
- oordeel
- abonnee
- nieuwsbrief
- restitutie
- test
- Beste Koop
- content
- kind
- Heidi Klijsen
- online-thema Baby&Kind
- Beste Koop Tip
- online
- Consumentenbond
- hoofdredacteur
- Beste koop voor je Kind
- kijkje
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- M&M's lijkt te zwichten voor rechts Amerika blijkt niet zo...
- Robbie Williams nieuwe ster naast Felix the Cat
- Fris Supermarkt opent in Amsterdam gratis supermarkt voor...
- [column] Dit zijn dé foodtrends van 2023: wat ligt er komend...
- Domino's komt met hit tijdens carnaval - de Frietzza
- McDonald's Nederland lanceert opvallende prijscampagne waar...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Anne & Max lanceert sharefunding... 31-01-2023
- Taster start met 'iconisch... 31-01-2023
- M&M's lijkt te zwichten voor rechts... 30-01-2023
- Picnic mikt op prijsverlaging via... 30-01-2023
- Unilever benoemt Hein Schumacher als... 30-01-2023
- inzamelingsactie Albert Heijn en... 30-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day