Consumentenbond staakt Beste Koop voor je kind
- Food-en-retail
- 3 mrt 2015 @ 09:19
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - OnderzoekJournalistiek
- 3 mrt 2015 @ 09:19
- Redactie Food en Retail
'Droevig nieuws: Beste Koop voor je kind gaat stoppen', schrijft de Consumentenbond aan de abonnees. De stekker gaat uit de print-editie. 'Het blad was een nieuwe manier om tests en tips te delen met jonge gezinnen. (...) Maar helaas zijn er te weinig lezers om het te blijven uitbrengen.' De doelgroep kan verder online terecht.
Voortaan wordt hier allerlei informatie, testen, eerste indrukken over zaken als autozitjes, kinderwagens, voeding, luiers en speelgoed gedeeld. 'Het online-thema Baby&Kind breiden we de komende tijd steeds verder uit. Neem gerust eens een kijkje en doe er je voordeel mee', schrijft hoofdredacteur Heidi Klijsen namens de Bond aan haar abonnees. De maandelijkse Beste Koop Tip-nieuwsbrief blijft wel bestaan. Daarvoor kan men zich hier inschrijven. Abonnees van de print-editie krijgen hun geld terug, wie een abo cadeau kreeg ziet het geld terug verdwijnen naar de gulle gever van destijds. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- test
- abonnee
- Beste Koop
- Heidi Klijsen
- restitutie
- onderzoek
- online
- Beste koop voor je Kind
- online-thema Baby&Kind
- nieuwsbrief
- content
- Consumentenbond
- kind
- hoofdredacteur
- kijkje
- oordeel
- Beste Koop Tip
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




