Consumentenbond staakt Beste Koop voor je kind
- Food-en-retail
- 3 mrt 2015 @ 09:19
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - OnderzoekJournalistiek
- 3 mrt 2015 @ 09:19
- Redactie Food en Retail
'Droevig nieuws: Beste Koop voor je kind gaat stoppen', schrijft de Consumentenbond aan de abonnees. De stekker gaat uit de print-editie. 'Het blad was een nieuwe manier om tests en tips te delen met jonge gezinnen. (...) Maar helaas zijn er te weinig lezers om het te blijven uitbrengen.' De doelgroep kan verder online terecht.
Voortaan wordt hier allerlei informatie, testen, eerste indrukken over zaken als autozitjes, kinderwagens, voeding, luiers en speelgoed gedeeld. 'Het online-thema Baby&Kind breiden we de komende tijd steeds verder uit. Neem gerust eens een kijkje en doe er je voordeel mee', schrijft hoofdredacteur Heidi Klijsen namens de Bond aan haar abonnees. De maandelijkse Beste Koop Tip-nieuwsbrief blijft wel bestaan. Daarvoor kan men zich hier inschrijven. Abonnees van de print-editie krijgen hun geld terug, wie een abo cadeau kreeg ziet het geld terug verdwijnen naar de gulle gever van destijds. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- test
- Beste koop voor je Kind
- restitutie
- nieuwsbrief
- Beste Koop
- online
- Beste Koop Tip
- Consumentenbond
- onderzoek
- oordeel
- hoofdredacteur
- online-thema Baby&Kind
- content
- kind
- Heidi Klijsen
- kijkje
- abonnee
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes